Eveniment

Business MAGAZIN. Cum a ajuns Andrei Ursachi de la startup-ul Stailer să facă un Facebook al stiliştilor. Investitorii locali au pariat până acum 2 milioane de euro pe noi

Autor: Ioana Niţă

17.04.2022, 15:00 7574

Cei care lucrează în industria de beauty au nevoie de propria lor lume IT - o soluţie care să le digitalizeze businessul, dar să joace şi rolul unei reţele sociale prin care să îşi prezinte abilităţile pentru a fi mai uşor descoperiţi de către clienţi. Aceasta este vizunea start-up-ului local Stailer care deja a reuşit să îşi valideze ideea şi produsul pe piaţa locală şi şi-a făcut planurile de extindere pentru Turcia şi Ungaria. Investitorii locali au pariat deja în total 2 mil. euro pe proiectul Stailer, acesta fiind evaluat în prezent la 15 mil. euro. Iar ambiţiile echipei Stailer nu se opresc aici: start-up-ul şi-a propus ca până la finalul acestui an să obţină o nouă finanţare, de tip seed, în valoare de circa 4-6 milioane euro.

Suntem evaluaţi la 15 mil. euro acum şi ţintim o evaluare de 25-30 mil. euro la runda următoare. Practic, 100.000 de euro venituri lunare ne-ar permite o evaluare de 30 de milioane de euro. Acesta este planul nostru”, a declarat Andrei Ursachi, CEO şi cofondator al Stailer, în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update.

Ursachi mai spune că cine are ochi să privească şi îşi dă seama ce face Stailer în piaţă şi unde duce acest model de business, realizează cât de mare este potenţialul şi cât de mult poate scala businessul într-un timp foarte scurt.

„În momentul de faţă, practic este vorba doar de bani. Am dovedit, am livrat, iar banii care vin acum din finanţare se duc mult pe tehnologie şi în marketing. Am validat modelul în piaţa din România, putem să o facem şi în străinătate şi să acaparăm şi pieţele din Budapesta şi Istanbul într-un timp foarte scurt. Avem cărţi foarte bune în mână în momentul de faţă.” Stailer a dezvoltat o platformă online ce ajută saloanele de înfrumuseţare să îşi digitalizeze programările şi să atragă noi clienţi, iar de la lansarea proiectului în noiembrie 2020 şi până în prezent, start-up-ul a reuşit să ajungă la un portofoliu de 1.250 de saloane de înfrumuseţare din România şi de peste 45.000 de consumatori.

Vedeţi AICI Video de la ZF IT GENERATION. 

„Avem 140 de saloane în Cluj-Napoca live, 300 şi ceva în Bucureşti, iar restul sunt dispersate în celelalte oraşe – avem desigur oraşele mari care conduc clasamentul: Iaşi, Timişoara, Braşov cu aproape 100 de saloane. Astea sunt cele mai mari şi importante locaţii. Am avut o abordare foarte structurată, ne-am dorit să cucerim teritoriu cu teritoriu. Practic, ne-am concentrat resursele şi aici am făcut cele mai mari progrese, iar acum deşi suntem prezenţi în toate oraşele reşedinţă de judeţ, avem totuşi o prioritate în ordinea oraşelor şi modul în care distribuim bugetele de marketing pentru că până la urmă considerăm că oraşele cele mai mari din ţară au potenţialul cel mai mare de digitalizare rapidă, iar celelalte vor urma, însă într-un ritm mai lent”, a precizat el, adăugând că în curând platforma va ajunge la 50.000 de utilizatori.

„Avem 45.000 de conturi acum şi ne aşteptăm ca până la sfârşitul lunii să trecem bine de 50.000 de conturi deschise în platformă. Aş menţiona aici că nu este obligatoriu să ai un cont în platformă pentru a face o rezervare, aşadar avem un sistem deschis. Avem 40.000 de descărcări ale aplicaţiei. Şi din păcate nu avem încă o rată de recurenţă, este şi prematur să o calculăm, dar în următoarele trei luni vom insista şi pe această zonă de recurenţă. Avem foarte multe update-uri care vor avea loc în perioada următoare, fiindcă datorită investiţiei noi pe care am primit-o putem mări toate resursele – de la marketing, IT şi echipa de vânzări vom creşte accelerat mai departe. Practic, tot ce am făcut până acum va trece la un nivel superior şi se va simţi o accelerare puternică mai departe.”

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO