Într-o eră în care social media domină peisajul publicitar, publicitatea indoor nu doar că rezistă, ci rămâne o componentă esenţială a reţetei de marketing. Cel puţin asta spun rezultatele companiei Brand Management, care a apărut odată cu primul mall din Bucureşti şi care a crescut odată cu piaţa.
Specificul publicităţii indoor constă în faptul că este unicul canal media prin care se asigură promovarea produselor şi serviciilor exact în locul şi la momentul luării deciziei de cumpărare. Există studii care au demonstrat că 70% dintre deciziile de cumpărare sunt luate în magazine, iar la acest lucru contribuie decisiv indoor advertisingul”, descrie Laurenţiu Jiga, fondator şi CEO al companiei Brand Management, raţiunea pentru care acest tip de promovare este încă esenţială. Ţinând cont că afişajul clasic are un impact important asupra deciziei de cumpărare, 75% dintre clienţii lor îl preferă celui digital. Iar această alegere a fost esenţială în evoluţia companiei înfiinţate de Laurenţiu Jiga peste timp.
Compania a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de lei, iar pentru 2024 estimează o creştere de aproximativ 15% şi activează pe o piaţă de advertising care a trecut în 2023 de 650 milioane de euro, 2% din acest total fiind reprezentat de segmentul de indoor advertising care este concentrat preponderent în Bucureşti şi în următoarele cinci cele mai mari oraşe din ţară (Constanţa, Cluj-Napoca, Braşov, Timişoara, Iaşi). „Pentru acest an estimăm o crestere de 17% a indoor advertisingului”, anticipează Jiga. Brand Management a apărut în piaţă cam în acelaşi timp cu primul mall din Bucureşti, respectiv din ţară. „Practic, am crescut împreună cu acest sector al dezvoltării de centre comerciale.