Eveniment

Business MAGAZIN. Life is Hard: Cum influenţează AI, IoT, Big Data şi angajaţii preţul acţiunilor

Autor: Ioana Mihai-Andrei

23.06.2024, 16:00 292

Acţiunile Life is Hard, companie de tehnologie listată la Bursa de Valori Bucureşti pe piaţa AeRO, au crescut cu 55% în ultimul an, ajungând la mijlocul lunii martie 2024 la un maxim istoric, de 2,83 lei. Cifra de afaceri a crescut cu peste 23% (43,9 milioane lei), EBITDA a avut o dinamică mult mai mare, marcând un plus de peste 65% (11,56 mil lei). Compania a derulat o nouă emisie de obligaţiuni, cu dobândă de 10%, pentru a finanţa o viitoare achiziţie.

 

Achiziţii, consolidare, integrarea AI în business sunt direcţii strategice în dezvoltarea Life is Hard (LIH), care a marcat plusuri de 23% a cifrei de afaceri şi respectiv 65% ale EBITDA, în 2023. Până pe 15 aprilie, compania a derulat o emisiune de obligaţiuni, cu o dobândă de 10%, scopul fiind atragerea de resurse pentru finanţarea unui nou proces de achiziţie strategică. „Prin această emisiune avem în plan construcţia unui parteneriat strategic ce va fi realizat prin investiţia într-o companie cu un profil similar. Valoarea acestei investiţii este estimată la 2 milioane euro, iar în Adunarea Generală a Acţionarilor, programată pentru 29 aprilie 2024, solicităm acţionarilor o suplimentare a acestui buget cu încă 1 milion de euro. Finanţăm toate aceste demersuri strategice folosindu-ne de mecanismele pieţei de capital pentru a da şansa tuturor celor care vor să ne fie alături să facă parte din povestea LIH, pe care vreau să o scriem împreună”, afirmă Cătălin Chiş, CEO şi preşedinte al consiliului de administraţie al Life is Hard S.A.

Tot el adaugă că viitoarea achiziţiei se încadrează în strategia de creştere a LIH demarată în 2021, a cărei validitate a fost certificată prin rezultatele financiare solide ale ultimilor trei ani.

Cum influenţează AI, IoT, big data şi angajaţii preţul acţiunilor

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels