Peter de Boer este un exemplu al mentalităţii olandeze care încurajează explorarea drumurilor neparcurse. A ales să-şi aducă expertiza în România, integrându-se în mediul local şi contribuind la transformarea unui sector adesea evitat chiar şi de tinerii români, care preferă să-şi îndrepte atenţia deseori către experienţele din străinătate. În cali-tate de director de strategie şi relaţii cu investitorii al DN AGRAR, cea mai mare fermă integrată de animale din ţară, el nu doar că şi-a găsit un loc în peisajul de afaceri românesc, ci şi-a pus amprenta pe evoluţia companiei, fiind astăzi una dintre figurile sale cheie.
Pentru mine, această călătorie ca expat înseamnă să construiesc o punte între perspectivele internaţionale şi opor-tunităţile locale, asigurând astfel că DN AGRAR rămâne competitiv şi orientat spre viitor pe pieţele din România şi Europa”, descrie Peter de Boer, membru al CA şi director relaţii cu investitorii la DN AGRAR Group, perspectiva sa asupra felului în care vede experienţa sa în România. Compania pe care o reprezintă, care a ajuns în prezent cea mai mare fermă integrată din ţară, a fost înfiinţată de tatăl său în 2008, ocazie cu care a aflat şi el de România: „Tatăl meu a luat această decizie cu o viziune inovatoare, o abordare neconvenţională şi o perseverenţă remarcabilă pentru a dezvolta afacerea în România, un loc unde cultura este, în multe privinţe, destul de diferită de a noastră. Construirea unei companii atât de mari a necesitat o minte deschisă şi capacitatea de a se adapta la un mediu nou, lucru pe care el l-a realizat cu succes de-a lungul anilor”.
Pentru Peter de Boer, ţara noastră s-a dovedit a fi un loc dinamic în care să lucrezi, cu oameni talentaţi, cu o etică a muncii puternică şi un mediu de afaceri cu provocări, dar în continuă dezvoltare: „Decizia de a veni aici mi-a permis să conduc DN AGRAR printr-o fază importantă de creştere, mai ales după listarea noastră pe Bursa de Valori Bucureşti”. Peter de Boer şi-a început aventura ca expat în urmă cu câţiva ani, iar legătura sa cu România s-a con-struit treptat. Îşi aminteşte însă că prima impresie a fost una pozitivă, iar sentimentul de curiozitate şi respect pentru cultura şi oamenii de aici i-au facilitat tranziţia către noul mediu. „Prima mea impresie despre România a fost una de curiozitate şi intrigă.