Campanie ZF. Când vom avea linie de metrou spre aeroportul Henri Coandă. Coridorul de expropriere: 42 de imobile private, buget de 67 de milioane de lei

18 ian 2018 Ziarul Financiar

Noua linie de metrou ce va lega Bu­cu­reştiul de Aeroportul Internaţio­nal Henri Coandă - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni) se va dez­volta pe di­rec­ţia Nord-Nord Vest a Capi­ta­lei şi va tra­ver­sa sec­to­rul 1, res­pec­tiv car­tie­rele Gri­viţa, Bu­cu­reştii Noi, Piaţa Presei Li­be­re, Bănea­sa, Pri­vighe­torilor şi ora­şul Oto­peni, potrivit ultime­lor date disponibile.

„Traseul Magistralei 6 de metrou, in­clu­siv punctul de plecare, au fost sta­bi­lite în urma studiilor de traseu, iar aces­tea au constat într-o analiză de opţiuni care demonstrează că soluţia actuală este cea optimă“, au transmis oficialii Me­tro­rex către ZF legat de modul în care au fost stabilite staţiile.

Proiectul Magistralei 6 prevede un traseu de 14,2 km şi cuprinde 12 staţii. Linia de metrou spre aeroportul din Oto­peni va porni din staţia de metrou 1 Mai (paralel cu calea ferată Bu­cureşti-Con­stanţa) şi va continua pe Bd. Ex­po­ziţiei şi până la aero­por­tul din Otopeni.

Suma pe care statul o va plăti pentru clădirile private şi tere­nurile ce se situea­ză pe traseul pe care va fi construit me­troul va fi de 67 mil. lei, bani de la bu­getul de stat, alocaţi prin Ministerul Transpor­turilor.

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.01.2018

 
Cuvinte cheie:
Campanie ZF
, linie de metrou
, aeroport
, Henri Coanda
, expropriere
, cale ferata
, imobile
, construire
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide