Eveniment

Carrefour: Vom pune etichete din care se va vedea clar că am scăzut preţurile în urma reducerii TVA. Nu avem niciun interes să ne trimitem clienţii la concurenţă

Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România: Cred că familiile de produse la care vor creşte cu siguranţă vânzările, ca urmare a scăderii TVA sunt carnea, lactatele, fructele, legumele şi cafeaua.

Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România: Cred că familiile de produse la care vor creşte cu siguranţă vânzările, ca urmare a scăderii TVA sunt carnea, lactatele, fructele, legumele şi cafeaua.

Autor: Mădălina Panaete

06.05.2015, 08:30 723
Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe plan local, spune că, în magazinele Carrefour, preţurile au fost îngheţate de la începutul lunii mai, iar reducerea TVA la alimente se va vedea în preţuri din chiar dimineaţa zilei de 1 iunie, în toate formatele de magazine ale reţelei.
 
„Noi nu am crescut preţurile artificial. Carrefour este un grup internaţional extrem de serios şi, dacă ar mări preţurile artificial, şi-ar pierde credibilitatea şi clienţii ar merge în altă parte. Eu nu am niciun interes să trimit clienţii la concurenţă“, a declarat Andreea Mihai, care lucrează din anul 2000 pentru subsidiara locală a grupului francez.
 
Guvernul a decis să reducă TVA de la 24% la 9%, din 1 iunie, la serviciile de alimentaţie publică, la produsele alimentare - pe lista produselor fiind carnea, lactatele, cafeaua - dar şi băuturile răcoritoare. Măsura vine după ce de la 1 septembrie 2013 s-a redus TVA la produsele de panificaţie la 9%.
 
Andreea Mihai afirmă că un client ştie cât plăteşte săptămânal pe produse şi că, dacă ar sesiza o creştere artificială a preţurilor, ar merge să cumpere produse din altă reţea de magazine care oferă preţuri mai mici şi nu s-ar mai întoarce la primul retailer.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro