Eveniment

Cât a vândut eMag de Black Friday: 585,7 mil. lei, +17% şi de 17 ori mai mult ca acum 10 ani, 1,7 mil. de produse comandate, +30%. 70% din comenzi vor fi expediate în primele

Cât a vândut eMag de Black Friday: 585,7 mil. lei, +17%...

Autor: Ştefan Stan

14.11.2020, 19:07 2446

Black Friday 2020 la eMAG, a depăşit recordurile anterioare, eMag înregistrând, într-o singură zi, 12,4 milioane de vizite, cu 1,6 milioane peste 2019, şi produse comandate în valoare de 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut. Faţă de prima ediţie de acum 10 ani, valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare şi de trei ori mai mare faţă de acum cinci ani.

„Este o zi istorică în evoluţia comerţului online. Vineri, la 10 ani de când am lansat Black Friday în România, un număr impresionant de clienţi a adoptat comerţul online ca principal mod de a face cumpărături. Ne aşteptăm ca şi de Crăciun să se menţină acest trend şi oamenii să cumpere cadourile de sărbători tot online”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

De Black Friday clienţii au cumpărat, în medie, trei produse, dintre care unul cu o valoare mai mare, iar celelalte din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru casă, băuturi sau cadouri de Crăciun.

Emag anunţă că 54,58% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar.

În localităţile în care serviciul easybox este disponibil, clienţii au comandat în proporţie de 39% produse cu ridicare din easybox. Comanda ridicată în cel mai scurt timp de la easybox: în doar 7 minute de la încărcare dintr-un easybox din sectorul 4, chiar în ziua de Black Friday, la ora 15:42.  

 

În spatele scenei Black Friday

  • Comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul şi a conţinut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi şi produse pentru îngrijirea locuinţei
  • 8.260 de produse în valoare de 4,7 milioane de lei au fost comandate în primul minut de la start
  • Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la preţul de 40.200 euro, redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro)
  • Peste 95% dintre comenzile înregistrate de eMAG în primele 10 minute au fost plasate de pe telefoanele mobile, ceea ce reprezintă un record al celor 10 ediţii. Tot în primele 10 minute ponderea plăţilor cu cardul a ajuns la 86%, un record al tuturor ediţiilor de Black Friday
  • Ultimele produse comandate la final de Black Friday: comandă pentru culcuş pentru câine Vida XL din Braşov, din localitatea Pasărea, Soundbar JBL Wireless, din Voluntari telefon Nokia 5310, în Bucureşti tricou cu mânecă scurtă Colin’s
 

O varietate de opţiuni, produse comandate:

  • 271.000  de produse pentru casă şi îngrijirea casei, aproape dublu comparativ cu anul trecut
  • 66.000 de televizoare
  • 106.000 de electrocasnice mici
  • 197.000 de produse pentru îngrijirea personală, dublu faţă de 2019
  • 35.000 de frigidere
  • 66.000 de băuturi şi cafea
  • 90.000 de jucării

 

Produse speciale vândute:

  • 1.881 de teste RT-PCR şi servicii medicale
  • 15 maşini
  • 367 închiriere de rulote, maşini, servicii taxi şi car-sharing
  • 53.000 litri de carburant
  • 1.220 de nopţi de cazare
  • 8,8 Kg monede şi lingouri de aur
  • 183 de ceasuri şi bijuterii de lux
 

Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei:

  • În 39 de secunde 500 bucăţi -  Apă de toaletă Hugo Boss The Scent, la preţul de 99,99 lei, redus de la 219,99 lei (reducere 54%)
  • În 40 de secunde 500 bucăţi - Set 6 piese Tefal Ingenio Elegance, la preţul de 149,99 lei, redus de la 399,99 lei (62% reducere)
  • În 52 de secunde 1.000 de bucăţi - Televizor Samsung 43TU7092, 108 cm, la preţul de 999,99 lei, redus de la 1.399,99 lei (reducere 28%)
 

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Sibiu, Timişoara şi Braşov.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO