Eveniment

Ce cadouri oferă companiile în pandemie, când majoritatea angajaţilor lucrează de acasă

Oana Pascu, fondator Complice.ro: „Petrecerile de final de an au fost înlocuite cu ateliere virtuale de gătit, cocktail party-uri, cine festive remote, concursuri cu tematici muzicale, ateliere de decoraţiuni pentru Crăciun, ş.a.m.d.”

Autor: Ioana Nita

18.12.2020, 21:51 935

Munca de acasă şi distanţarea fizică şi socială impusă pentru combaterea pandemiei de COVID-19 redesenează modul în care companiile sărbătoresc Crăciunul anul acesta, cele mai multe îndreptându-se către cadouri atât pentru angajaţi, cât şi parteneri, în condiţiile în care nu pot organiza petreceri de sfârşit de an, team-buildinguri sau alte activităţi de socializare.

Pentru o bună parte dintre angajaţi primirea salariului întreg este cel mai bun cadou, dar sunt şi salariaţi care speră să primească un cadou inedit de la angajator, potrivit unui sondaj realizat de Complice.ro – magazin de cadouri bazate pe experienţe.

„Finalul de an înseamnă pentru companii petreceri de Crăciun, team-buildinguri, cadouri. Sau însemna, pentru că 2020 nu este deloc un an obişnuit. Aproape 40% dintre angajaţi nu au aşteptări de la angajatori în ceea ce priveşte cadoul de Crăciun de anul acesta, sperând să primească salariul întreg, având în vedere contextul pandemic care se schimbă de la o zi la alta. Mai optimişti sunt însă 32% care se află la polul opus şi îşi doresc să primească de la angajator un cadou inedit, care să-i surprindă. Mai mult decât atât, deşi majoritatea îşi doreşte o petrecere de Crăciun cu colegii, cei mai mulţi consideră că ar trebui făcută online”, spune Oana Pascu, fondator Complice.ro, legat de rezultatele sondajului realizat de magazinul online toamna aceasta.

Înainte de declanşarea pandemiei, portofoliul Complice.ro cuprindea peste 150 de experienţe offline, însă acum acesta se apropie de 200 de pachete cadou, în care experienţele online au căpătat o importanţă semnificativă, magazinul fiind nevoit să îşi reorienteze businessul şi mai mult către online anul acesta.

Business MAGAZIN. Criza a distrus  celebrul obicei corporatist Secret Santa. O companie încearcă să îl facă online

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO