Eveniment

Desenând faţa digitalizării

Autor: Eduard Ivanovici

01.05.2022, 16:00 220

Tranziţia către spaţiul virtual a fost una dintre principalele caracteristici ale pandemiei de coronavirus, multe businessuri îndreptându-şi atenţia către mediul online odată cu începutul crizei sanitare din urmă cu doi ani. Fenomenul continuă accelerat până în ziua de astăzi. Ce se întâmplă, însă, când transformarea digitală prinde chip cu ajutorul inteligenţei artificiale?

 

Conceptul de „Digital Human” a luat naştere deja de câţiva ani şi se bazează pe faptul că tehnologia şi spaţiul digital nu cunosc limite, putându-se crea o varietate de personaje, experienţe, spaţii etc. Conform companiei din spatele conceptului, agenţia de publicitate Mainstage Î The Agency, lansată de grupurile de entertainment Global Records şi Untold, Digital Human constituie următorul pas în manifestarea interacţiunii umane.

„Prin modul în care creăm un om digital păstrăm cât mai mult posibil din atributele umane, precum vocea, mişcările corpului şi expresia facială, folosind captarea mişcării şi tehnologia în timp real, dar adăugând un nou strat: corp digital. Corpul digital nu are limite în spaţiul digital, putând face orice îşi poate mintea imagina”, a declarat Mădălin Nitiş, director general al Mainstage, pentru Business MAGAZIN. În acest sens, tehnologia poate fi folosită pentru a îmbunătăţi experienţa umană, iar oamenii digitali au rolul de a umple golurile şi a face un pas mai departe, în vreme ce exprimă şi întruchipează în totalitate un brand sau un proiect, scopul fiind reprezentat de exprimarea cât mai succintă a unei idei. Un prim proiect este personajul Wello care, prin intermediul platformei School of Health, aduce în premieră globală, lecţii interactive în domeniul obiceiurilor sănătoase. Astfel, copiii, alături de părinţi sau profesori, primesc acces pe school.wello.ai la informaţii actuale despre nutriţie şi un stil de viaţă sănătos. Următorul pas constă în implementarea în toate şcolile din România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei. „Wello a fost un proiect special deoarece noua tehnologie urma să fie folosită pentru a ajuta adolescenţii şi copiii să deprindă obiceiuri sănătoase, precum nutriţia, sportul, alfabetizarea financiară, bunăstarea etc. Crearea a reprezentat o provocare deoarece corpul Wello nu era simetric din cauza membrelor robotizate, dar rezultatul a fost bun din punct de vedere tehnic şi estetic”, explică Mădălin Nitiş.

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO