Gheorghe Ciubotaru, proprietar Electroalfa: „Încercăm să ne descurcăm şi am construit o strategie până în 2020, o strategie care arată bine. Anul trecut am investit peste un milion de euro în produse noi, specifice mai multor ţări. Ne înscriem la principalele companii de servicii din Orientul Mijlociu, suntem în Africa, încercăm fireşte zona Iranului şi atacăm cu multă încredere zona din Europa Occidentală, Germania în speţă. Noi luăm caietul de sarcini şi facem totul.“
Grupul de firme Electroalfa, axat pe producţia de echipamente electrice de joasă şi medie tensiune şi proiecte la cheie în domeniul energetic, controlată de omul de afaceri Gheorghe Ciubotaru, intenţionează să aplice un plan de extindere la nivel internaţional pe termen mediu, astfel încât în 2020 businessul companiei să ajungă la 80-100 de milioane de euro.
Iranul este una dintre pieţele vizate de companie, care nu exclude o posibilă listare sau atragerea unui investitor în acţionariat astfel încât să susţină aceste planuri de extindere.
„Se spune că strategia unei ţări pleacă de la strategia energetică. Sarcina noastră este una clară, de a gasi pieţe şi de a ne adapta pe ele“, a spus Gheorghe Ciubotaru, proprietarul Electroalfa. Declaraţiile lui Gheorghe Ciubotaru au fost făcute în cadrul celei de-a cincea ediţii a ZF Power Summit.
Electroalfa este un business pornit imediat după Revoluţie, după ce Ciubotaru şi-a dat demisia din Electrocontact Botoşani, fabrică cu 5.700 de angajaţi unde conducea o secţie de 300 de oameni.