Eveniment

Clubul Român de Presă şi-a ales conducerea şi îşi va relansa activitatea

Clubul Român de Presă şi-a ales conducerea şi îşi va relansa activitatea

Indira Crasnea, redactor-şef adjunct al Agenţiei de presă MEDIAFAX

Autor: Oana Ghita

27.02.2013, 00:05 85

Clubul Român de Presă şi-a ales, marţi , conducerea şi a aprobat liniile de acţiune pentru relansarea activităţii, în principal prin instituţionalizarea relaţiilor cu mass-media locale, stabilirea de parteneriate cu asociaţiile profesionale şi atragerea ca membri a jurnaliştilor de prestigiu.

Membrii adunării generale au reales-o în poziţia de preşedinte, pentru un mandat interimar de un an, pe Indira Crasnea, redactor-şef adjunct al Agenţiei de presă MEDIAFAX. Crasnea (43 de ani) este preşedintele Clubului din 2008.

Maria Ţoghină, membru al consiliului de administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune - SRR, fost preşedinte-director general al Radioului Public, a fost aleasă vicepreşedinte al Clubului.

Adunarea generală a ales şi membrii Consiliului de Onoare (board-ul asociaţiei) pentru un mandat de doi ani.

Companiile membre ale Consiliului de Onoare sunt: Societatea Română de Televiziune - SRTV (prin preşedintele-director general Claudiu Săftoiu), PRO TV (prin Oana Maiuga, senior corespondent), Dogan Media International - (prin Haluk Ziya Kurcer, president & executive board member Kanal D), SBS Broadcasting (prin Nicoleta Gavrilă, director de ştiri Prima TV), Societatea Română de Radiodifuziune - SRR (prin Maria Ţoghină, membru al consiliului de administraţie), EDI România (prin Sorin Dragomir, director de ştiri Europa FM), Mediafax Group (prin Cristian Dimitriu, director editorial), Viaţa Medicală Românească (prin Mihail Mihailide, director fondator), CD Press (prin Costin Diaconescu, preşedinte-director general), Asociaţia Patronală a Editorilor Locali - APEL (prin Marius Stoianovici, preşedinte).

Adunarea generală a decis, pentru prima dată în activitatea Clubului, instituţionalizarea relaţiei cu mass-media locale prin înfiinţarea unei structuri de reprezentanţi teritoriali ai CRP, Clubul apreciind că presa locală este, prin entităţile sale viabile, o semnificativă resursă de forţă.

De asemenea, ca obiectiv pe termen scurt, CRP va elabora un document de poziţie referitor la necesităţile economice, financiare, legislative ale mass-media româneşti, care va fi folosit ca bază de discuţii cu autorităţile în scopul aplicării unor soluţii de redresare a industriei mass-media.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO