Eveniment

Companiile au reluat angajările în 2021, iar piaţa de recrutare din România se apropie de nivelul anului 2019. Bogdan Gabor, Lugera: „Dacă la începutul pandemiei aveam foarte multe roluri din retail, acum piaţa s-a reglat, căutăm în toate domeniile, doar că mai multe roluri de specialişti“

Loredana Dragomir, permanent placement director în cadrul companiei de recrutare Adecco România Dacă în 2020, departamentele de HR au avut un rol de reinventare, învăţare şi adaptare la schimbări, în 2021 s-au continuat proiectele începute anul anterior sau chiar au fost începute proiecte noi, adaptate cerinţelor actuale

Loredana Dragomir, permanent placement director în cadrul companiei de recrutare Adecco România Dacă în 2020, departamentele de HR au avut un rol de reinventare, învăţare şi adaptare la schimbări, în 2021 s-au continuat proiectele începute anul anterior sau chiar au fost începute proiecte noi, adaptate cerinţelor actuale

Autor: Ramona Cornea

05.12.2021, 09:26 732

Loredana Dragomir, Adecco România: „Dacă în 2020, departamentele de HR au avut un rol de reinventare, în 2021 s-au continuat proiectele începute anul anterior sau chiar au fost începute proiecte noi ♦ „Gabriel Gătejoiu: „Profilurile pentru care se recrutează cel mai mult în prezent sunt: operator producţie, manipulant, ambalator, picker, lucrător depozit, electrician, sudor, instalator, dar şi poziţii în aria de call center, servicii suport clienţi, BPO, inginerie şi IT&C.“

În 2021, companiile au deschis mai multe proiecte de recrutare, au recrutat mai mulţi specialişti, iar majoritatea proceselor de recrutare s-au mutat online, conform unei analize a Asociaţiei Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU) cu privire la schimbările care s-au produs anul acesta în procesele de recrutare.

„Dacă la începutul pandemiei aveam foarte multe roluri din retail, acum piaţa s-a reglat, căutăm în toate domeniile, doar că mai multe roluri de specialişti şi mai putine pe zona de management. Noi, ca agent de muncă temporară, avem foarte multe proiecte de recrutare blue collar de volum, şi atunci campaniile on site au rămas o sursă esenţială de candidaţi. Platformele de social media câştigă teren şi pe acest segment de candidaţi, aşa că acest canal a fost utilizat intens în această perioadă“, afirmă Bogdan Gabor, preşedinte al AFSRU şi country manager Lugera & Makler.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO