Eveniment

Companiile din România, pe ultimul loc în UE la promovarea prin intermediul reţelelor de socializare. Media europeană a companiilor care folosesc reţele de socializare a fost de 50% în 2019

Companiile din România, pe ultimul loc în UE la...

Autor: Miruna Diaconu

27.02.2020, 19:50 310
Companiile din România nu sunt conectate la vremurile noi. Potrivit unei statistici a Eurostat, oficiul de statistică al Comisiei Europene, companiile din România sunt pe ultimul loc între cei 27 de membri ai Uniunii în ceea ce priveşte promovarea prin intermediul reţelelor sociale: reţele de socializare, bloguri, site-uri de distribuire a continuţului multimedia. Doar 33% dintre companiile din România folosesc aceste metode inovative de promovare faţă de o medie a UE de 50%.

Din 2014 până în 2019 rata companiilor la nivel european care au folosit reţelele de socializare a crescut de la 34% la 50%. Pe când a companiilor din România care folosesc reţelele de socializare, în aceeaşi perioadă de timp, a crescut de la 22% la 33%.

Media europeană a companiilor care au avut prezenţă pe reţelele de socializare a fost de 50% în 2019.

Cel mai mare procent al acestor companii a fost înregistrat în Malta, unde circa 84% din firme au folosit reţelele de socializare în 2019.

Utilizarea reţelelor de socializare de către companii a fost populară şi în Danemarca (75%), Olanda (74%), Cipru (73%), Suedia (72%) şi Belgia, Irlanda, Finlanda (71%).

Pe ultimele locuri în acest clasament, după România, se află Bulgaria cu doar 34% de companii care au folosit reţelele de socializare în 2019, de la 28% în 2014, fiind cea mai mică creştere la nivel european a proporţiei companiilor care utilizează reţelele de socializare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels