Din 2014 până în 2019 rata companiilor la nivel european care au folosit reţelele de socializare a crescut de la 34% la 50%. Pe când a companiilor din România care folosesc reţelele de socializare, în aceeaşi perioadă de timp, a crescut de la 22% la 33%.
Media europeană a companiilor care au avut prezenţă pe reţelele de socializare a fost de 50% în 2019.
Cel mai mare procent al acestor companii a fost înregistrat în Malta, unde circa 84% din firme au folosit reţelele de socializare în 2019.
Utilizarea reţelelor de socializare de către companii a fost populară şi în Danemarca (75%), Olanda (74%), Cipru (73%), Suedia (72%) şi Belgia, Irlanda, Finlanda (71%).
Pe ultimele locuri în acest clasament, după România, se află Bulgaria cu doar 34% de companii care au folosit reţelele de socializare în 2019, de la 28% în 2014, fiind cea mai mică creştere la nivel european a proporţiei companiilor care utilizează reţelele de socializare.