Eveniment

Companiile sunt îndemnate să publice salariile în procesul de recrutare

Companiile sunt îndemnate să publice salariile în...

Autor: Adelina Mihai

02.05.2019, 00:07 3546

Angajatorii încep să îşi dea seama că, dacă publică nivelul salarial în anunţurile de angajare, procesul de recrutare devine mai eficient şi au mai mulţi candidaţi. McDonald's (lanţ de restaurante de tip fast-food) şi Profi (retail alimentar) sunt doar doi dintre marii angajatori care publică, în anunţurile de angajare, nivelul salarial oferit pentru anumite poziţii.

„Dat fiind contextul pieţei actuale, procesul de recrutare devine mai tranzacţional, iar transparentizarea salariilor este un pas spre o normalitate pe care o întâlnim deja în Statele Unite şi în vestul Europei. Anul acesta se vede o competiţie pe zona de beneficii salariale în industria de retail, iar una dintre strategii este şi anunţarea în mod public a nivelului salarial“, a explicat Damian Samoilă, PR Coordinator în cadrul SmartDreamers, o soluţie software de Recruitment Marketing Automation.

Într-adevăr, în ultimii ani, mari retaileri precum Lidl, Kaufland, Metro sau Profi au anunţat venitul minim oferit candidaţilor care aplică pentru poziţia de casier/ lucrător comercial, aceasta fiind ocupaţia de referinţă pentru domeniul comerţului. Totodată, unul dintre cei mai vizibili angajatori care publică de câţiva ani salariile în anunţul de angajare este lanţul de restaurante de tip fast-food McDonald's, o companie cu peste 5.000 de angajaţi. Potrivit anunţului de recrutare disponbil pe site-ul companiei, pentru poziţia de crew, McDonald's oferă un salariu net de 1.900 de lei pe lună, bonusuri în funcţie de performanţă, program flexibil şi programe de dezvoltare profesională.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO