Eveniment

Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală. Trei companii româneşti au primit distincţia Deloitte Impact Stars în topul Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală

Daniel Nicolescu, CEO, SymphoPay

Daniel Nicolescu, CEO, SymphoPay

Autor: Răzvan Botea

02.12.2024, 00:05 119

Trei companii româneşti au primit distincţia Deloitte Impact Stars în topul Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală: SymphoPay, Infosec Center şi Innoship. SymphoPay a creat o platformă cloud de integrare a plăţilor la POS pentru bănci şi comercianţi, Infosec Center a dezvoltat un sistem integrat de monitorizare avansată a echipamentelor industriale şi de mentenanţă predictivă, iar Innoship este o platformă avansată care le permite comercianţilor cu amănuntul să optimizeze livrările către clienţi.

„Impactul nostru este imediat, dacă ne gândim că faptul că ai o tehnologie care-ţi predă controlul asupra procesului te ajută să înţelegi în timp real ce se întâmplă cu plăţile tale, indiferent de unde se petrece plata, dacă este pe un mobil, dacă este într-un magazin. Iar ca beneficii imediate, având un proces optimizat, cu siguranţă ne uităm la optimizarea costurilor”, a spus Daniel Nicolescu, CEO, SymphoPay.

Categoria „Impact Stars” premiază start-up-urile ale căror produse sau servicii au efecte pozitive asupra mediului de business, societăţii sau mediului înconjurător, în domeniul diversităţii sau al inovaţiei, clasamentul Deloitte Technology Fast 50 din Europa Centrală 2024 oferă recunoaştere companiilor româneşti.

„Un punct pe care ne-am bazat foarte mult în dezvoltarea acestei platforme este zona de competenţe digitale avansate. Şi în zona asta suntem parteneri cu Autoritatea pentru Digitalizarea României în a livra cursuri către IMM-uri în zona tehnologiilor emergente. Nu vorbim doar de digitalizare a unor procese, vorbim de transformarea digitală a unei companii care implică de cele mai multe ori şi transformarea proceselor de management”, a spus, în cadrul evenimentului dedicat programului, Marius Hărătău, fondatorul Infosec Center.

Daniel Nicolae, managing partner la Innoship, a vorbit despre ce înseamnă compania pe care a fondat-o: Suntem o companie care a dezvoltat un produs de tehnologie, ajută companiile de e-commerce să acceseze serviciile companiilor de curierat din orice geografie şi toată diversitatea serviciilor de curierat, ajungând să genereze optimizări de costuri în zona de transport pentru aceste companii de e-commerce. Este o companie care stă la mijloc între trei mari jucători: magazin online - piaţa de e-commerce, piaţa de curierat şi clientul final. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels