Eveniment

DESCOPERA prezinta "Planeta dinozaurilor"

03.02.2006, 21:22 40

Revista DESCOPERA continua luna aceasta campania inceputa in 2005 si ofera cititorilor un nou DVD de colectie documentarul "Planeta dinozaurilor", un produs realizat de Discovery Channel. Regizat de Pierre de Lespinois, filmul dezvaluie publicului Pamantul asa cum era el la prima tinerete, in urma cu 70 de milioane de ani, cand dinozaurii stapaneau planeta. DVD-ul contine doua episoade din celebra serie produsa de Discovery Channel: "Vanatoarea micului Das" si "Calatoria lui Pod", in care este reconstituita existenta unor specii de mult disparute. Pe langa documentarul in sine, DVD-ul prezinta informatii paleontologice, detalii inedite si interesante despre viata pe Pamant in acea perioada. Revista dedica si ea un amplu material aceluiasi subiect, sub titlul "Dinozaurii. Cei mai iubiti dintre disparuti". Articolul urmareste evolutia acestor giganti si schimbarile dramatice care le-au afectat existenta in decursul celor 165 de milioane de ani cat au trait pe Terra. In acelasi numar, DESCOPERA prezinta palate care au supravietuit timpului care si astazi fascineaza prin aura de lux si mister: Versailles sau Taj Mahal, Buckingham Palace sau Orasul Interzis. Campania initiata de DESCOPERA, in parteneriat cu Siveco Romania, va continua luna viitoare cu documentarul "Roma, putere si glorie".