Destiny Park, primul parc de edutainment - învăţare prin joacă - din România şi cel mai mare din Europa de Est, a ajuns la peste 200.000 de vizitatori anual la doi ani de la deschidere.
În al doilea an de funcţionare 201.642 de vizitatori au intrat în orăşelul dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 3 şi 14 ani. Lor li s-au adăugat 8.524 de copii veniţi gratuit, prin Fundaţia Destiny Park. Astfel, în 2 ani de funcţionare, Destiny Park a primit vizita a 378.215 de persoane din România şi din străinătate.
Parcul tematic are la bază 43 de experienţe de role play din multiple domenii printre care medicină, industrie alimentară, educaţie, mass-media, industrie, auto, sport, IT&C şi multe altele. Toate activităţile sunt gândite de o echipă de specialişti, sub coordonarea Uraniei Cremene, expert în parenting.
„Acum un an estimam că în anul 2 vom depăşi 185.000 de vizitatori. Am depăşit acest număr şi am dovedit că educaţia prin joacă este un lucru pe care tot mai mulţi părinţi, dar şi cadrele didactice, îl îmbrăţişează. Copiii găsesc în Destiny Park un univers total nou, au lecţii de educaţie financiară, de mediu sau despre cum să acorde primul ajutor, vin în contact cu industrii din viaţa reală şi învaţă lucruri noi şi meserii pe care nu au unde în altă parte să le înţeleagă. Avem parteneri companii puternice care au înţeles cât de importat este să investim în educaţie şi să sprijinim dezvoltarea copiilor noştri. În ultimul an alte 6 companii ni s-au alăturat şi în anul care urmează vom completa industriile pe care ni le-am propus a le avea în parc. ” – Ana-Maria Pascaru, Director de Marketing Destiny Park.