Eveniment

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului angajează 120 de persoane. Ce posturi sunt scoase la concurs

DGASPC sector 3

Autor: Roana Rotaru

04.01.2016, 16:15 2761

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului din sector 3 scoate la concurs 120 posturi. Se caută inspector, consilier juridic, psiholog şi ‪‎medici, posturi pentru care studiile superioare de specialitate sunt obligatorii. Există şi posturi pentru debutanţi, ceea ce înseamnă că nu este obligatorie vechimea în muncă.

Sunt scoase la concurs posturi şi pentru cei cu studii medii, cum ar fi cel de educator, sau referent.Persoanele care au studiile generale efectuate se pot angaja ca şofer, bucătar, supraveghetor sau îngrijitor.

Pentru cele 117 funcţii contractual scoase la concurs termenul limită de depunere a dosarelor este 12 ianuarie 2016, iar pentru cele două posturi de şef serviciu şi postul de director executiv, termenul limită de depunere a dosarelor este 18 ianuarie 2016.


Primul pas pentru obţinerea unui post public este depunerea dosarului, după care urmează proba scrisă pe baza bibliografiei cerute, iar apoi interviul. Postul este alocat candidatului care a obţinut cel mai bun punctaj obţinut la cele două probe, şi anume proba scrisă şi  interviu.

Mai multe informaţii pentru  funcţiile contractuale scoase la concurs găsiţi aici, pentru posturile de şef serviciu aici, , iar pentru functia de director executiv aici.

Pentru a ocupa un post vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale:

·            Să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

·             Să cunoscă limba română, scris şi vorbit;

·             Să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

·             Să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

·        Să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

·             Să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

·            Să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

posturi.gov.ro a fost conceput cu scopul de a informa publicul interesat de ocuparea unui loc de muncă în cadrul administraţiei centrale şi locale din România. Iniţiativa reprezintă continuarea proiectului PublicJob.ro, lansat în 2012, şi coordonat de către Cristian Botan, în prezent consilier pentru transparenţă în administraţia publică.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO