Eveniment

Drept la replică al companiei de curierat FAN Courier: Formularea „Aţi fost contactat de FAN Courier pentru a vă livra expediţia“ este corectă

Drept la replică al companiei de curierat FAN Courier:...

Autor: Adelina Mihai

10.11.2021, 00:04 14516

Un articol publicat de ZF săptămâna trecută care semnala mai multe greşeli gramaticale sau formulări cu sensul greşit în mesajele transmise de companii, prin SMS, clienţilor care au făcut comenzi online a stârnit multe controverse în mediul online. Unul dintre exemplele folosite pentru redactarea articolului a fost preluat dintr-un mesaj care includea următoarea formulare: „Aţi fost contactat de FAN Courier pentru a vă livra expediţia (...)”. În articol se preciza că acesta este un exemplu de greşeală prin „folosirea unor cuvinte care nu au sensul dorit («expediţia» în loc de „colet“)”.

Ca răspuns la acest articol, reprezentanţii companiei FAN Courier au transmis un drept la replică. „Pentru informarea corectă a cititorilor dvs, în virtutea dreptului la replică, FAN Courier face următoarele precizări: Formularea incluzând cuvântul expediţie este corectă. Vorbim de un mesaj standardizat care se transmite automat clienţilor cărora urmează le fie livrată expediţia, odată ce curierul a avizat coletul sau plicul pentru livrare. Conform DEXOnline, „expediţie” este derivat din expediţiune şi semnifică «acţiunea de a expedia» (o scrisoare sau mărfuri) şi nu obiectul acţiunii – colet sau plic. De menţionat este şi că o expediţie poate conţine mai multe colete, mai multe plicuri sau mai multe colete şi plicuri. În niciun caz, cuvântul „expediţie“ nu este sinonim cu «colet»”, a transmis Adriana Manu, director de marketing şi comunicare în cadrul FAN Courier. Ea a mai precizat că mesajele standard se transmit automat din sistemele FAN Courier iar asupra lor nu intervin nici curierul, nici social media managerul.

„Mesajele standard au fost redactate şi avizate anterior. În consecinţă, vă solicităm să faceţi rectificarea cuvenită, eliminând exemplul FAN Courier din lista furnizorilor de produse şi servicii cu mesaje eronate şi/sau agramate”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO