Eveniment

Drumul Taberei nu scapă de probleme nici după 1 septembrie: Tramvaiul 41 va funcţiona pe un singur fir, pe Podul Grant. Director STB: Frecvenţa va fi afectată

Drumul Taberei nu scapă de probleme nici după 1...

Autor: Nicolae Oprea

12.08.2019, 13:16 1245

Tramvaiul 41 va circula de la 1 septembrie pe un singur fir, pe Podul Grant. Lucrătorii Primăriei au montat deja o linie „pendulă” pe Pod, iar directorul STB, Andrei Creci, a confirmat pentru MEDIAFAX că de la 1 septembrie frecvenţa tramvaiului 41 va fi afectată de această situaţie.

Primarul general, Gabriela Firea, a scris, săptămâna trecută pe Facebook că de la 1 septembrie circulaţia tramvaiului 41 va fi reluată.

Pe Podul Grant se va circula însă pe un singur fir, iar timpii de aşteptare vor fi mai mari, asta în condiţiile în care tramvaiul era oricum foarte aglomerat.

Aşa cum se poate vedea din imaginile surprinse de reporterii MEDIAFAX, pe Podul Grant a fost montată deja o joncţiune între cele două linii, astfel încât tramvaiele să treacă de pe o parte pe cealaltă, la capetele podului.

Vestea proastă pentru călători este că acest fir unic de pe Pod va afecta frecvenţa obişnuită a tramvaielor, ceea ce înseamnă practic timpi de aşteptare mai mari.

„Se va circula <<la paletă>>, cum se spune în popor, adică pe un singur fir. Se va circula alternativ. Un tramvai dintr-un sens va trece, iar celălalt va aştepta. Frecvenţa tramvaiului 41 va fi afectată. La frecvenţa care a circulat tramvaiul 41 nu se mai poate ajunge pe un singur fir. Dar oricum, este mai bine decât cu liniile navetă, care oricum vor rămâne şi ele pe traseu”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Andrei Creci, director al Societăţii de Transport Bucureşti.

Acesta a mai precizat pentru MEDIAFAX că suplimentar se va înfiinţa şi linia navetă 643, cu cinci autobuze, care va funcţiona între bucla Ghencea şi Cora Lujerului.

Circulaţia tramvaielor pe linia 41 a fost suspendată, din 29 iunie până pe 1 septembrie, pentru efectuarea lucrărilor la Podul Ciurel, Podul Grant şi staţia de metrou din Drumul Taberei.

Zeci de autobuze au fost introduse în circulaţie pentru călătorii acelei linii.

În ceea ce priveşte fluxul de călători deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit de 36 de tramvaie ce asigură o capacitate maximă de peste 7.000 călători/h/sens.

Podul Grant din Capitală a intrat în reparaţii capitale în această vară, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO