Eveniment

Elveţienii de la Nestle ies din businessul de tratamente corporale şi vând Nestle Skin Health pentru a se concentra doar pe segmentele de nutriţie. Divizia valorează peste 6 miliarde de dolari

Elveţienii de la Nestle ies din businessul de tratamente...

Autor: Alex Ciutacu

23.09.2018, 18:04 213

Nestle scoate vânzare segmentul de business care livrează tratamente corporale încât compania din spatele produselor Nescafe şi Perrier renunţă la toate segmentele subperformante pentru a mulţumi investitorii, potrivit Reuters.

Nestle a transmis că explorează opţiuni strategice pentru divizie, susţinând că „oportunităţile de viitoare creştere a Nestle Skin Health se află în afara direcţiei strategice a grupului” şi nu se integrează în pariul pe nutriţie pe care şi-l asumă elveţienii.

Compania Nestle a mai anunţat săptămâna aceasta că a ajuns la un acord de vânzare pentru businessul Gerber Life Insurance în schimbul sumei de 1,55 de miliarde de dolari, în timp ce mai multe surse au declarat pentru agenţia de presă Reuters că elveţienii se numără printre companiile care se războiesc pentru a pune mâna pe businessul Horlicks de la GSK.

Divizia de tratamente corporale produce brandurile Cetaphil şi Proactiv şi alte tratamente dermtologice. Anul trecut această divizie a înregistrat vânzări de 2,8 miliarde de dolari, reprezentând 3% din veniturile totale ale grupului Nestle.

Jean-Philippe Bertschy, analist în cadrul Vontobel, estimează că businessul valorează circa 6 miliarde de dolari, pe lângă datoriile financiare, provizioane şi taxe. Acesta susţine că businessul ar putea fi vândut chiar şi pentru 8 miliarde de dolari.

Nestle Skin Health a fost format în 2014 când Netsle a cumpărat participaţia L Oreal în businessul comun Galderma.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO