Eveniment
"Exploraţi grădina Carpaţilor", noul brand turistic al României. Ce părere aveţi? - GALERIE FOTO
Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the
Carpathian garden", care va fi lansat joi la Shanghai, invită la
explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe
de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de
natură, soare şi mare, declară surse din turism citate de
Mediafax.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund,
parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei
nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu
nuanţe de galben şi portocaliu.
Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic
asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare.
Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat în partea
de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde
şi înclinat spre dreapta, au declarat surse din domeniul turistic,
care au precizat că fundalul este alb, fără alte elemente
distinctive.
Întreaga imagine are un aspect fluid, cu excepţia sloganului din
partea de jos.
Fotografii realizate de Silviu Matei (www.outdoorphotography.ro)

Munţii Carpaţi se întind pe
teritoriul a cinci ţări: Republica Cehă (3%), Slovacia (17%),
Polonia (10%), Ungaria (4%), Ucraina (11%) şi România (55%).
-
Ce spun datele statistice: Activele băncilor au urcat în 2018 la un maxim de 451 mld. lei. ROA, rentabilitatea activelor, a fost de 1,59%, iar rentabilitatea capitalului ROE, de 14,85%
-
Cea mai mare factură salarială din istorie: Cu cât au crescut salariile la stat în ultimii cinci ani. Salariile angajaţilor din sănătate au crescut de 2,2 ori în ultimii cinci ani, în timp ce în administraţie publică şi în educaţie creşterile au fost sub 60%
-
MedLife îşi dublează profitul în 2018 ajungând la 16,4 mil. lei, la afaceri de 795 mil. lei, plus 28%
-
Cum s-au prins angajaţii vietnamezi de hibele din legislaţia românească: „Îşi luau medical în primele luni pentru că luau mai mulţi bani decât dacă munceau. Biletul de avion era inclus în beneficii şi se lua în considerare la calculul concediului medical.“
-
Violeta Luca, Microsoft: Avem peste 1.200 de angajaţi în România, peste 90% lucrează în centrul de servicii
-
Hidroelectrica, profit istoric de 1,55 mld. lei în 2018
-
ZF Power Summit 2019. Frâna cererii de energie, carburanţi şi gaze naturale anunţă frâna economiei?
-
Antreprenori locali. Producătorul român de vopsele Köber, afaceri de 318 milioane lei în 2018
-
Viitorul taxei bancare rămâne în ceaţă. Comitetul pentru macroprudenţialitate a identificat doar „soluţii de posibile scenarii“ de adaptare a OUG 114/2018
-
Din suferinţa Ordonanţei 114: Ba se modifică, ba nu se modifică, nici guvernul nu mai ştie ce face. Florin Pogonaru, preşedintele AOAR: Se pare că Ordonanţa 114 este sub semnul nepredictibilităţii totale