Eveniment

Georgiana Andrei, director vânzări divizia abonamente, Reţeaua de sănătate Regina Maria: Ultimii doi ani ne-au afectat psiho-emoţional, iar companiile sunt deschise să îi ajute pe angajaţi

Conferinţa ZF HR Trends 2022: Resetarea pieţei muncii

Georgiana Andrei, director vânzări divizia abonamente, Reţeaua de sănătate Regina Maria

Georgiana Andrei, director vânzări divizia abonamente, Reţeaua de sănătate Regina Maria

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.03.2022, 15:16 104

Contextual creat de criza medicală din ultimii doi ani a avut un impact psiho-emoţional asupra oamenilor, incluzând agajaţii care au fost nevoiţi să se adapteze la o nouă realitate a pieţei, iar interesul companiilor de a susţine şi ajuta angajaţii a crescut, a spus Georgiana Andrei, director vânzări divizia abonamente, Reţeaua de sănătate Regina Maria, în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2022: Resetarea pieţei muncii.

„Am văzut o creştere a accesării anumitor specialităţi: endocrinologie, dermato, gastroenterologie, în ultimii ani. De asemenea, a crescut consumul în zona de consultanţă psihologică. Ultimii doi ani ne-au afectat fizic şi psihoemoţional, iar companiile sunt deschise să îi ajute pe angajaţi”, a spus Georgiana Andrei.

Ea a adăugat că sunt două direcţii pe care le au în vedere companiile care oferă astfel de beneficii angajaţilor.

„O direcţie este cea în care trebuie să îi ajute să îi ţină productivi, a doua direcţie e cea de beneficiu extrasalarial. Pandemia a normalizat terapia, iar companiile susţin angajaţii care vor să ajungă la terapeut, financiar, dar includ această terapie în abonamentele medicale. Deoarece, studii din Statele Unite arată că prezenteismul, acei oameni care sunt la birou, dar nu sunt bine, costă companiile de 10 ori mai mult decât costă absenteismul.”

Alte declaraţii

În zona de prevenţie, în România au fost circa 100.000 de cazuri de cancer. Era un articol din ZF, în urmă cu un an, care spunea că în România, în 2020, lipsesc 40.000 de diagnistice de cancer, ceea ce înseamnă că sunt 40.000 de oameni care nu ştiu că sunt bolnavi, pentru că nu au făcut prevenţie.

Oamenii cu abonament se duc la medic de 2,5 ori mai mult decât cei care nu au abonament.

Companiile, când discută de zona de beneficii extrasalariale şi se uită în zona de abonamente se uită la doi factori: unul este sănătate, pe de altă parte îl văd ca pe beneficiu financiar - pentru că în medie companiile plătesc în jur de 12-15 euro preţul mediu pe abonament pe lună. Pacienţii unici care au accesat servicii medicale în 2021 au făcut-o, la nivel de an, în valoare de 570 de euro.  Acesta este beneficiul în buzunarul angajatului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO