Guvernul a început procedurile de introducere a unei taxe pentrucirculaţia pe autostradă, în paralel cu sistemul existent alrovinietei, cu argumentul că sumele alocate de la buget şi dinveniturile CNADNR nu sunt suficiente pentru întreţinereaautostrăzilor care vor fi construite cu finanţare UE, scrie
.
Introducerea sistemului de taxare a accesului pe autostrăzi estepropusă într-un document discutat şi aprobat, miercuri, deGuvern.
România are în prezent 320 kilometri de autostradă, iar înperioada următoare, prin Programul Operaţional Sectorial Transport(POS-T), ar urma să fie cofinanţate din Fondul de coeziune alţi 373kilometri de autostradă, respectiv secţiunile Nădlac-Arad,Arad-Timişoara, Timişoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orăştie-Sibiu,Cernavodă-Constanţa şi varianta de ocolire a municipiuluiConstanţa.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels