În contextul economic generat de pandemia de COVID-19, retailul tradiţional s-a orientat spre eCommerce în primăvara acestui an. Industria Home & Deco este una dintre nişele în care comerţul online reuşeşte să ofere clienţilor posibilitatea de a continua cumpărăturile şi în situaţia actuală.
Retailerul de mobilier Acaju, companie românească, având sediul în Vaslui şi prezent cu magazine fizice în ultimii 14 ani în Iaşi, Vaslui şi Neamţ, a înregistrat vânzări online în creştere în primăvara acestui an faţă de 2019. „Estimările noastre de creştere a cifrei de afaceri cu 30% în 2020 se menţin chiar şi în perioada aceasta de criză sanitară şi economică”, spune Iulian Acatrinei, director general Acaju.
Creşterea interesului pentru piese de mobilier de birou în contextul pandemiei s-a tradus într-o ofertă mai variată de produse pe acest segment pe Acaju.ro. Spre exemplu, volumul de căutări pentru mobilier de birou a crescut cu până la 10% şi pentru scaune de birou cu până la 40%.
Mobilierul pentru living şi dormitor - cele mai cerute categorii de produse în această perioadă
„Timpul petrecut acasă se traduce, în segmentul de vânzări online, într-o creştere a interesului pentru mobilierul de living, paturile cu un nivel ridicat de confort precum cele Boxspring, dar şi mobilierului pentru hol sau bucătărie”, notează Iulian Acatrinei.