Din cei 31,8 kilometri ai autostrăzii Medgidia - Constanţa ce arfi trebuit inauguraţi anul acesta, în prezent se vorbeşte doardespre finalizarea a 14 kilometri, între Murfatlar şi Constanţa, şidoar pe câte o bandă pe fiecare sens de mers.
La începutul anului, Compania Naţională de Autostrăzi şi DrumuriNaţionale din România (CNADNR) dădea ca sigură inaugurarea în 2011a tronsonului de autostradă Cernavodă - Constanţa şi a variantei deocolire a municipiului Constanţa la standard de autostradă.
Ulterior, ministrul transporturilor Anca Boagiu anunţa că anulacesta vom merge pe autostradă de la Cernavodă la Constanţa, însădoar pe o bandă pe fiecare sens de mers.
Scandalul cu francezii de la Colas, cu care ministerultransporturilor a reziliat contractul de construire aautostrăzii Cernavodă - Medgidia în aprilie (în valoare de 224mil. euro), a adus o nouă promisiune şi un nou termen definalizare: anul acesta se va circula doar pe Medgidia -Constanţa pe o singură bandă pe sens. La finalul săptămâniitrecute însă, ministrul Anca Boagiu a arătat că anul acesta, maiexact la finalul lunii iulie, se va putea circula pe tronsonulMurfatlar - Constanţa pe o bandă pe sens.
"Termenul de finalizare asumat de constructor este sfârşitulacestei luni. Cred că îl vor respecta. Dacă nu, îşi vor primipenalităţile de rigoare", a spus Anca Boagiu în timpul unei vizitepe şantierul autostrăzii Medgidia - Constanţa, potrivit Mediafax.De asemenea, în septembrie ar urma să fie deschisă încă o porţiunea acestei autostrăzi, între intersecţia de la Valea Dacilor şiDN3.
"E mai bine decât nimic", au arătat reprezentanţii MinisteruluiTransporturilor şi Infrastructurii întrebaţi de ce în prezent sevorbeşte despre deschiderea circulaţiei pe o porţiune de 14kilometri (Murfatlar-Constanţa) şi nu despre întreg tronsonulMedgidia - Constanţa.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels