Eveniment

Indagrara, cu 10% mai mult

30.01.2003, 00:00 81

Producatorul de bauturi alcoolice Indagrara Arad a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de cinci milioane de dolari, in crestere cu 10% fata de 2001. "Am obtinut aceste rezultate datorita extinderii retelei de distributie si a majorarii pretului," a declarat Iulian Medeleanu, director de marketing al companiei. Indagrara produce marca de vodca Balcanik si crema de lichior Ateneu si intentioneaza sa mai lanseze, in curand, vodca Partizan. "E dificil de lansat insa, pentru ca s-a micsorat spatiul publicitar, iar consumatorului ii va fi foarte greu sa distinga intre atatea marci," a spus Medeleanu. Partizan ar urma sa se adreseze segmentului mediu-superior, "muncitorilor nemultumiti de tipul de capitalism practicat in Romania, pe tinerii jobless," afirma reprezentantul companiei. Piata vodcii este estimata la aproximativ 20 milioane de dolari, in timp ce piata lichiorurilor intre 2-3 milioane de dolari. In total, consumul de bauturi alcoolice se ridica la circa 500 milioane de dolari pe an.



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO