Eveniment

ING vrea încă 70.000 de conturi de salariu noi anul acesta

ING vrea încă 70.000 de conturi de salariu noi anul acesta

Autor: Corina Mirea

14.05.2015, 00:03 589

ING, a şaptea bancă locală după activele deţinute, vrea să atragă anul acesta 70.000 de clienţi noi cu conturi de salariu, pariind pe două noi instrumente digitale – o platformă de shopping (ING Bazar) şi o soluţie de transferare a salariului de la altă bancă în contul de la ING (Portează-ţi banii), ambele disponibile în aplicaţia de internet banking pe mobil. Clienţii cu cont de salariu îşi pot retrage banii gratuit de la bancomatele ING şi pot transfera online fără comision bani într-un cont deschis la altă bancă.

 „Reducerea comisioanele interbancare estimată pentru finalul anului în curs va tăia 5% din veniturile noastre de pe zona de retail. Nu vom lua măsuri speciale pentru a contracara această pro­blemă, dar soluţiile pe care le scoatem pe piaţă ne vor ajuta în acest sens. Adică, putem compensa prin atragerea de noi clienţi, a mai multor oameni cu conturi de salariu, iar «Portează-ţi banii» asta ar trebui să facă. Ne aş­teptăm să câştigăm 70.000 de noi clienţi cu cont de salariu anul acesta, faţă de cei aproximativ 50.000 câştigaţi în 2014“, a spus Daniel Llano Manibardo, director al diviziei de retail banking din cadrul ING România. Instrumentul de transferare a salariului de la o bancă la ING este gratuit pentru clienţi, comisionul fiind suportat de ING, iar suma primită în cont poate fi retrasă imediat de la un ATM. Acesta a fost lansat pe piaţă în urmă cu o săptămână şi s-au făcut deja 600 de tranzacţii în valoare medie de 2.500 de lei, iar în curând ING va integra şi factorul de recurenţă în aplicaţie. Suma maximă care poate fi transferată prin acest serviciu este de 6.000 de lei (pentru o tranzacţie) şi de 12.000 de lei într-o lună.

Al doilea instrument, ING Bazar, este o platformă de shop­ping care poate fi accesată pe mobil, tot din aplicaţia de in­ternet banking, şi care propune clienţilor oferte personali­za­te la magazinele pe care le frecventează sau care îi inte-resează.

„Practic, intru în ING Bazar, îmi rezerv o ofertă care mi se pare interesantă şi apoi, după ce achit suma integrală a produsului sau serviciului pe care îl achiziţionez direct în magazin, primesc acel discount înapoi în portofelul meu digital din aplicaţie. În curând, vom integra şi serviciu de plată pe mobil şi deja există varianta cardurilor de fidelitate digitale, tot ca parte a aplicaţiei“, a precizat Robert Anghel, head of digital channels pentru ING România.

Printre brandurile care se regăsesc pe lista ING Bazar se numără Carrefour, MOL, Flanco sau Samsung, iar în viitorul apropiat reprezentanţii ING spun că vor îmbogăţi portofoliul şi cu magazine online şi vor adăuga opţiunea de filtrare a ofertelor. „ING Bazar are 900 de reduceri pe zi şi până în prezent clienţii şi-au făcut 5.500 de carduri de fidelitate“, a mai spuns Daniel Llano Manibardo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO