♦ „Recrutăm acolo unde ştim că există potenţial real de creştere sau unde este nevoie de expertiză suplimentară pentru proiecte strategice. Ne concentrăm pe roluri-cheie în zone precum digitalizare, analiză de date şi dezvoltare de soluţii tehnologice“.
Într-un an în care companiile româneşti resimt presiunea costurilor în creştere şi a incertitudinii fiscale şi strategia de recrutare se redefineşte: accentul nu mai cade pe volum, ci pe valoare. În acest context, Bogdan Gabor, country manager al Lugera & Makler România, afirmă că organizaţia pe care o conduce continuă să recruteze, însă într-un mod mult mai selectiv decât în anii anteriori.
„Continuăm să recrutăm anul acesta, dar într-un mod mai atent decât în anii anteriori. Recrutăm acolo unde ştim că există potenţial real de creştere sau unde este nevoie de expertiză suplimentară pentru proiecte strategice. Ne concentrăm pe roluri-cheie în zone precum digitalizare, analiză de date şi dezvoltare de soluţii tehnologice. Creşterea nu mai este despre cifre mari, ci despre oamenii potriviţi. Suntem într-un moment în care calitatea echipei este mai importantă ca niciodată şi tratăm fiecare recrutare ca pe o investiţie în viitorul nostru“, a spus Bogdan Gabor într-un răspuns pentru realizarea anuarului ZF Cei mai mari jucători din business.
Într-un climat economic în care costurile cresc, disponibilitatea candidaţilor este redusă pe anumite segmente, iar tehnologia reconfigurează constant modul de lucru, iar acest lucru obligă firmele de recrutare să se repoziţioneze.