Eveniment

Karl-Johan Hasselström, Global COO Universum: O companie îşi poate dezvolta şi implementa o strategie de employer branding de la zero în cel mult opt luni

Karl-Johan Hasselström

Karl-Johan Hasselström

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.03.2019, 21:00 239

Deficitul acut de candidaţi de pe piaţa muncii i-a obligat pe angajatori să înţeleagă că este necesar să aibă grijă de reputaţia organizaţiei şi astfel au început să caute informaţii despre cum se dezvoltă brandul de angajator.

Un proces de dezvoltare a bran­dului de angajator du­rează între trei şi patru luni pentru companiile care trebuie să facă totul de la zero, la care se mai adaugă încă trei-patru luni pentru imple­men­tarea stra­te­giei, a spus pentru ZF Karl-Johan Has­sels­tröm, Global Chief Ope­rating Officer al Uni­versum, companie spe­cia­lizată în realizarea stra­tegiilor de employer bran­ding. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO