Eveniment

KPMG: Este o perioada importanta pentru echipele de achizitii

08.03.2009, 19:10 18

Departamentul de achizitii din numeroase mari companii este subevaluat si subapreciat, desi ar avea sanse sa joace un rol crucial in momentul actual de criza, daca ar fi mai bine integrat in strategia de piata, potrivit unui studiu al KPMG, una dintre cele mai mari companii de audit si consultanta. "In aceste zile de criza financiara, riscul ca un furnizor cheie sa intampine dificultati financiare ar trebui sa reprezinte o preocupare majora. Si cine este intr-o pozitie mai buna decat echipa de achizitii pentru a urmari orice semnale de alarma?", spune Daniela Nemoianu, coordonatorul departamentului de consultanta in afaceri al KPMG Romania. Potrivit studiului KPMG, trei sferturi din executivii implicati in achizitii considera ca firma lor intelege importanta aspectelor legate de achizitii, insa 54% dintre respondenti spun ca simt ca nu sunt intelesi de propria lor organizatie. Studiul a fost realizat de Economist Intelligence Unit pentru KPMG prin intervievarea a 600 de directori executivi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO