Eveniment

Made in Romania: pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor pe care le cumpără. În ceea ce priveşte modalitatea de achiziţionare, 1 din 3 tineri români intenţionează să cumpere mai mult din online

Made in Romania: pentru 46% din tinerii români contează...

Autor: Miruna Diaconu

05.08.2020, 16:15 159

Pentru tinerii români provenienţa produselor pe care le cumpără a devenit din ce în ce mai importantă. Astfel, pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor în decizia de cumpărare a lucrurilor pe care le achiziţionează, conform unui studiu Insights PulseZ.

Deşi pentru 46% din tinerii români Made in Romania este un criteriu foarte important în decizia de cumpărare, pentru 5% dintre tineri acest criteriu contează foarte puţin, pe când pentru 18% provenienţa locală a produselor contează puţin.

În schimb, produsele eco friendly contează pentru 68% dintre tineri atunci când decid să achiziţioneze un produs. Totuşi, pentru 4% din tineri acest criteriu contează foarte puţin, pe când pentru 18% contează puţin, iar 10% au răspuns că acest aspect le este indiferent atunci când cumpără un produs.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO