• Leu / EUR4.9437
  • Leu / GBP5.6284
  • Leu / USD5.0679
Eveniment

Made in Romania: pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor pe care le cumpără. În ceea ce priveşte modalitatea de achiziţionare, 1 din 3 tineri români intenţionează să cumpere mai mult din online

Made in Romania: pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor pe care le cumpără. În ceea ce priveşte modalitatea de achiziţionare, 1 din 3 tineri români intenţionează să cumpere mai mult din online

Autor: Miruna Diaconu

05.08.2020, 16:15 140

Pentru tinerii români provenienţa produselor pe care le cumpără a devenit din ce în ce mai importantă. Astfel, pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor în decizia de cumpărare a lucrurilor pe care le achiziţionează, conform unui studiu Insights PulseZ.

Deşi pentru 46% din tinerii români Made in Romania este un criteriu foarte important în decizia de cumpărare, pentru 5% dintre tineri acest criteriu contează foarte puţin, pe când pentru 18% provenienţa locală a produselor contează puţin.

În schimb, produsele eco friendly contează pentru 68% dintre tineri atunci când decid să achiziţioneze un produs. Totuşi, pentru 4% din tineri acest criteriu contează foarte puţin, pe când pentru 18% contează puţin, iar 10% au răspuns că acest aspect le este indiferent atunci când cumpără un produs.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9437
Diferență: 0,0506
Ieri:
Azi: 5.0679
Diferență: 1,1496
Ieri:
Azi: 5.6284
Diferență: -0,5934
Ieri:
Azi: 5.1569
Diferență: 0,4578
Ieri: