„Înainte de 2020, poate 95%-98% din businessul nostru era offline, de la programele de formare, consultanţă, coaching la evenimente. Acum, circa 90% sunt online, inclusiv evenimentele.“
Piaţa muncii din România a trecut prin multe modificări anul trecut, după debutul pandemiei de COVID-19. Angajaţii şi-au mutat birourile în sufrageria sau bucătăria de acasă, iar acest lucru a afectat multe dintre segmentele pieţei muncii. Unul dintre aceste segmente este cel al programelor de training pentru angajaţi.
„Am avut în jur de 10.000 de participanţi la programele noastre, din 200 de companii, la jumătate faţă de nivelul din 2019. Cifra de afaceri a scăzut proporţional, tot la 50% faţă de cea din 2019; în condiţiile reducerii activităţii aproape la zero în perioada de primăvară-vară, faptul că am înregistrat o scădere de doar 50% la sfârşit de an a fost o veste bună“, a spus Andrei Goşu, managing partner Ascendis, companie ce are linii de business în training, coaching, consultanţă, team building, microlearning, certificări HR şi LSS, wellbeing şi marketing digital.