Eveniment

Cum a mers piaţa programelor de training anul trecut şi ce va fi în 2021? Andrei Goşu, Ascendis: Am avut în jur de 10.000 de participanţi la programele noastre, din 200 de companii, la jumătate faţă de nivelul din 2019. Vedem semne încurajatoare pentru viitorul imediat

Andrei Goşu, managing partner, Ascendis

Andrei Goşu, managing partner, Ascendis

Autor: Ramona Cornea

08.02.2021, 17:15 496

„Înainte de 2020, poate 95%-98% din businessul nostru era offline, de la programele de formare, consultanţă, coaching la evenimente. Acum, circa 90% sunt online, inclusiv evenimentele.“

Piaţa muncii din România a trecut prin multe modificări anul trecut, după debutul pandemiei de COVID-19. Angajaţii şi-au mutat birourile în sufrageria sau bucătăria de acasă, iar acest lucru a afectat multe dintre segmentele pieţei mun­cii. Unul dintre aceste segmente este cel al programelor de training pentru anga­jaţi.

„Am avut în jur de 10.000 de par­tici­panţi la pro­gramele noastre, din 200 de companii, la jumătate faţă de nivelul din 2019. Cifra de afaceri a scăzut pro­por­ţional, tot la 50% faţă de cea din 2019; în condiţiile reducerii activităţii aproape la zero în perioada de primăvară-vară, faptul că am înre­gistrat o scădere de doar 50% la sfâr­şit de an a fost o veste bună“, a spus Andrei Goşu, managing partner Ascendis, companie ce are linii de business în training, coaching, cons­ul­tanţă, team building, microlearning, certificări HR şi LSS, wellbeing şi marketing digital.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO