♦ „O companie antreprenorială se uită altfel la piaţa forţei de muncă, la angajat, şi gestionează bugetul aparte.”
Companiile conduse de antreprenorii români au învăţat să gestioneze mai bine bugetele şi să fie mai flexibili în abordările lor faţă de angajaţi, cu o abordare mai atentă la resursa umană decât cea a companiilor multinaţionale, care operează deseori sub presiunea acţionarilor externi, susţine Mihaela Feodorof, executive coach şi business consultant, Performanceway.
„O companie antreprenorială se uită altfel la piaţa forţei de muncă, la angajat şi gestionează bugetul aparte, nu este atât de strict ca într-o multinaţională, unde acţionarii pot decide de pe o zi pe alta schimbări foarte rapide, uneori necesare într-o economie ca a noastră sau una globală. Este un semn bun, nu mai sunt două pieţe, ci una singură care evoluează pe aceeaşi populaţie de candidaţi, cu salariile în creştere, bugetele mai mici”, a spus ea în cadrul evenimentului ZF HR Conference.
Ea spune că observă o migrare a talentelor între corporaţii şi companiile antreprenoriale, un fenomen care poate fi benefic pentru ambele tipuri de organizaţii.