Eveniment

Mihaela Feodorof, Performanceway: Onestitatea, claritatea în gândire şi coerenţa în acţiuni sunt cele mai valoroase trei calităţi pe care trebuie să le aibă un lider român în 2025

Mihaela Feodorof, executive coach şi business consultant la Performanceway: „Modelele de leadership sunt mereu primele care reacţionează la factorii perturbatori. Ca să poţi gestiona multitudinea necunoscutelor şi variabilelor economice şi politice, locale şi globale, redevine semnificativă competenţa strategică, vizionară.

Mihaela Feodorof, executive coach şi business consultant la Performanceway: „Modelele de leadership sunt mereu primele care reacţionează la factorii perturbatori. Ca să poţi gestiona multitudinea necunoscutelor şi variabilelor economice şi politice, locale şi globale, redevine semnificativă competenţa strategică, vizionară.

Autor: Ramona Cornea

16.03.2025, 11:05 131

♦ „Cred că din această experienţă a lui 2025 o să avem conturat profilul liderului corect cu sine şi cu ceilalţi, angajat în demersuri şi gândire care va produce rezultate măsurabile, nu doar imagine şi vorbe frumoase. Liderul carismatic, fără efecte în viaţa oamenilor din jurul său, îşi pierde rapid credibilitatea.”

Într-un climat economic volatil, liderii din România se confruntă cu o provocare esenţială: cum să îşi ghideze echipele şi organizaţiile prin complexitatea anului 2025. Succesul în leadership se va baza pe trei calităţi fundamentale anul acesta: onestitate, claritate în gândire şi coerenţă în acţiuni, susţine Mihaela Feodorof, executive coach şi business consultant la Performanceway.

„Oamenii cer liderilor siguranţă în relaţia cu aceştia, implicit cu organizaţia, şi oferă la schimb o creştere a responsabilităţii şi o disponibilitate mai mare la efort, chiar pe aceiaşi bani sau mai puţini, pentru că nivelul de trai este oricum deja afectat de scumpirea vieţii. Cred că din această experienţă a lui 2025 o să avem conturat profilul liderului corect cu sine şi cu ceilalţi, angajat în demersuri şi gândire care va produce rezultate măsurabile, nu doar imagine şi vorbe frumoase. Liderul carismatic, fără efecte în viaţa oamenilor din jurul său, îşi pierde rapid credibilitatea. Pe scurt: fapte, nu vorbe”, a spus ea pentru ZF. Într-o perioadă în care modelele de leadership sunt influenţate direct de factori perturbatori — de la instabilitatea econo­mică la tensiunile geopolitice — competenţa strategică şi viziunea pe termen lung devin esenţiale.

„Modelele de leadership sunt mereu primele care reacţionează la factorii perturbatori. Ca să poţi gestiona multitu­dinea necunoscutelor şi variabilelor econo­mice şi politice, locale şi globale, redevine semni­ficativă competenţa strategică, vizi­o­nară. Am lucrat în exces şi pe termen înde­lungat cu lideri operaţionali, vrednici şi eficienţi, dar care s-au găsit depăşiţi de realităţi. Pandemie, războaie, medii de business excesiv politizate — sunt doar câteva dintre aspectele semnificative pe care liderii prea implicaţi în a executa, fără timp şi context favorabil reflecţiei şi anticipării, nu le-au traversat laudabil”, spune Mihaela Feodorof.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
ZF HR TRENDS