Eveniment

Ninel Macarie, CEO, GoCab Software: Anul viitor piaţa se va calma, se vor reduce costurile, se va acorda mai multă atenţie colaboratorilor, partenerilor şi angajaţilor

ZF HR Conference 2022

Ninel Macarie, CEO al GoCab Software

Ninel Macarie, CEO al GoCab Software

Autor: Alexandra Cepăreanu

06.12.2022, 14:20 1061

Ninel Macarie, CEO al GoCab Software - companie care dezvoltă şi operează aplicaţii utilizate în servicii de taximetrie, consideră că după ultimii trei ani încercaţi de tot felul de provocări – pandemie, război, criza energetică, inflaţie – piaţa se va calma în 2023, vor fi reduse cheltuielile şi se va pune accent pe relaţia dintre angajatori, angajaţi, colaboratori şi parteneri.

„Piaţa se va calma din toate punctele de vedere. Venim după o pandemie de doi ani, anul acesta s-au întâmplat multe şi cred că anul viitor ne vom calma, vom reduce costurile, vom acorda mai multă atenţie colaboratorilor, anagajaţilor. Trebuie să fim optimişti. Vom avea grijă de cheltuieli, să nu mai aruncăm cu bani în stânga şi în dreapta”, a spus Ninel Macarie în cadrul evenimentului ZF HR Conference 2022.

 

Ce a mai spus Ninel Macarie

Este greu să fidelizăm angajaţii, să îi ţinem în companii şi atunci am creat un produs care asigură transportul angajaţilor, care poate ajuta la această fidelizare. În prezent, avem peste 10.000 de şoferi pe care îi considerăm ca angajaţii noştri. Noi le decontăm banii zilnic, credităm toate societăţile cu peste 45 de zile pentru a putea transporta angajaţii. De asemenea, platforma pune la dispoziţia companiilor rapoarte, aducem modificări în soft pentru a acoperi şi a veni cu răspuns la toate nevoile fiecărei companii.

Ne-am înfiinţat în 2019, în 2020 ne-am lansat, iar în 2021 ne-am listat la Bursa de Valori. În prezent, suntem activi în 22 de oraşe. Am adus peste 40 de mutinaţionale active în toate mediile în portofoliul de clienţi în trimestrul trei al acestui an.

Pe piaţă ne luptăm cu serviciile de ridesharing, care au tarif dinamic, iar noi avem tarif fix. Companiile au nevoie de noi pentru că avem preţuri fixe, raportări pentru fiecare locaţie şi departament.

Avem 16 angajaţi pe partea de IT. Până anul acesta nu prea am avut loc pentru juniori, dar în 2022 am recrutat trei juniori. Nu am găsit greu oameni. Dar pentru a găsi oameni şi a reţine oamenii trebuie să îi ajuţi să se dezvolte constant, dacă ei nu învaţă lucruri noi nu stau. La noi au găsit mereu câte o provocare şi au rămas.

Momentan, pe tot ce înseamnă partea de dezvoltare nu avem nevoie de angajaţi. Pentru noi anul 2023 înseamnă să aducem colaboratori, să le oferim angajaţilor lor ca şi beneficiu transportul.

IT-şii au început să meargă la karting. Şi la serviciu trebuie să îi laşi să facă ce vor ei. La salarii nu s-a modificat nimic anul acesta faţă de anul 2020 sau 2021. Au cerut din prima mult şi au stat cuminţi apoi. Dar la anul o să îşi dea seama că lucrurile au suferit schimbări şi probabil că mă vor ataca.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO