Eveniment

Noi reacţii din business la modificările fiscale: Patronatul transportatorilor spune că noile propuneri pot permite Fiscului, din nou, să reinterpreteze diurnele ca salarii

Potrivit estimărilor ZF, amnistia fiscală oferită transportatorilor şi companiilor de construcţii cu activităţi în alte ţări duce la neîncasarea de către stat a unor venituri de 10 miliarde de euro în ultimii cinci ani.

Potrivit estimărilor ZF, amnistia fiscală oferită transportatorilor şi companiilor de construcţii cu activităţi în alte ţări duce la neîncasarea de către stat a unor venituri de 10 miliarde de euro în ultimii cinci ani.

Autor: Adelina Mihai

08.07.2022, 11:00 221

ZF a scris din aprilie 2022 că amnistia fiscală oferită transportatorilor şi companiilor de construcţii cu activităţi în alte ţări duce la neîncasarea de către stat a unor venituri de 10 miliarde de euro în ultimii cinci ani.

Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR), patronat care reprezintă interesele a peste 16.000 de companii de transport, transmite că proiec­tul Ministerului Finanţelor aflat în dezba­tere privind modificarea Codului Fiscal va afecta industria transporturilor şi va rea­duce o problemă veche, care a fost rezol­vată printr-o lege dată în urmă cu trei luni.

Măsurile din proiectul aflat în dezbatere prevăd, printre altele, „elimina­rea prestaţiilor suplimentare primite de salariaţi în baza clauzei de mobilitate din categoria indemnizaţiilor cu tratament fiscal egal cu cel al diurne­lor/indem­niza­ţiilor de detaşare, respectiv neimpozabile în limi­ta plafonului stabilit prin legea 72/2022”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24