Eveniment

Pericol major în aşteptare: Cât de şubred este Podul Fundeni, unul dintre cele mai circulate din Capitală, care niciodată nu a fost reparat? PMB: Stâlpii sunt cu probleme mari

Pericol major în aşteptare: Cât de şubred este Podul...

Autor: Nicolae Oprea

13.08.2019, 14:56 540

Unul dintre cele mai tranzitate poduri din Capitală, de pe Şoseaua Fundeni, necesită de urgenţă lucrări de reabilitare. Expetiza podului a arătat că stâlpii sunt cu mari probleme, situaţie ce se poate vedea cu ochiul liber. PMB vrea să limiteze tonajul aici şi să bage podul de urgenţă în reparaţii.

Şoseaua Fundeni, cu tot cu Podul Fundeni, este una dintre cele mai tranzitate artere din Bucureşti, prin care se face legătura dintre Pantelimon şi Doamna Ghica. Mii de maşini trec zilnic prin zonă, atât pe pod, cât şi pe sub el, pe şoseaua care duce în Fundeni şi Dragonul Roşu.

La o simplă vizită sub Podul Fundeni se poate vedea că această construcţie are probleme grave, mai ales în ceea ce priveşte stâlpii de susţinere, care sunt crăpaţi, aşa cum se poate observa din imaginile suprinse de reporterii MEDIAFAX.

„Aşa a ieşit şi în expertiză, că stâlpii sunt cu probleme mari. Sper ca cei de Compania Străzi Poduri şi Pasaje să intre acolo cât mai repede. Administraţia Străzilor le-a făcut invitaţie, să vadă ce este în documentaţia DALI, să facă proiectul tehnic, şi să intre de urgenţă acolo”, a confrimat, pentru MEDIAFAX, Marius Coaje, consilier al primarului general Gabriela Firea.

Potrivit reprezentnatului Primăriai Capitalei, până acum au fost expertizate 28 de poduri din Bucureşti, iar două dintre ele au intrat deja în reparaţii.

„Deocamndată, am început lucrările la Străuleşti şi la Podul Grant, dar vom începe şi Fundeni şi Unirii. Se ia în calcul şi limitatrea tonajului la Fundeni, pentru că acolo circulă în prezent orice” a mai declarat Marius Coaje.

Consilierul Gabrielei Firea mai precizează că la Podul Fundeni, construit în 1979, nu s-au făcut vreodată lucări de reabilitare, „ci doar vopsit, şi odată la câţiva ani aşternut un strat de asfalt”.
În aceast vară, Pordul Grant a fost băgat în reparaţii capitale, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.

Chiar dacă mulţi bucureşteni sunt nemulţumiţi de faptul că traficul se îngreunează pe acest pod, atât cel auto cât şi cel al tramvaiului 41, lucrările de reabilitare sunt vitale, podul fiind cu probleme serioase.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO