Eveniment

Philip Morris şi Romexpo au lansat campania Unsmoke Romexpo pentru descurajarea fumatului

Philip Morris şi Romexpo au lansat campania Unsmoke...

Autor: Miruna Diaconu

10.12.2019, 11:22 334

Philip Morris, compania multinaţională de producţie de ţigarete şi tutun, a lansat campania Unsmoke Romexpo, în parteneriat cu Romexpo şi Camera de Comerţ şi Industrie a României.

“Vrem prin această campanie să îi facem conştientenţi pe oameni despre alternativele de fumat şi, de aceea, am ales să fim parteneri cu Philip Morris. Vreau să îi felicit public pentru ceea ce au făcut în România în ultimii 25 de ani”, spune Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, în cadrul conferinţei de presă de lansare a campaniei Unsmoke Romexpo.

Campania are ca obiectiv informarea şi educarea atât a fumătorilor cât şi a nefumătorilor cu privire la a se lăsa sau a nu se apuca de fumat. Este un demers care îi uneşte pe fumători şi pe nefumători deopotrivă în drumul către o fume fără fum.

Campania se va desfăşura în cadrul fiecărui eveniment ce va avea loc la Romexpo prin informarea fumătorilor cu privire la metodele alternative ale fumatului. 

La nivel global, Philip Morris şi-a asumat viziunea unei lumi fără fum, iar startul campaniei Unsmoke Romexpo a fost dat pe 1 noiembrie. 

Această campanie a pornit şi de la faptul că îmn ciuda eforturilor globale de a încuraja oamenii să nu se apuce de fumat sau să renunţe la fumat, Organizaţia Mondială a Sănătăţii estimează că în 2025 vor exista un număr similar de fumători cu cel din acest moment, adică peste un milliard de fumători.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO