Eveniment

Phillippe Guitard, Senior Executive VP Central & Eastern Europe, Veolia, compania de care aparţine Apa Nova: Când compar echipele din diferite ţări, constat că românii sunt tot timpul printre cei mai bun. „Noua tehnologie şi capacitatea de creştere nu este în China, ci în Europa Centrală”

ZF/ Apa Nova „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?”

Phillippe Guitard, Senior Executive VP Central & Eastern...

Autor: Răzvan Botea

26.02.2020, 10:18 62

Phillippe Guitard, Senior Executive VP Central & Eastern Europe, Veolia, compania de care aparţine Apa Nova, a spus în cadrul unui eveniment că, dintre echipele pe care le coordonează, dacă le compară, constată că echipele din România sunt cele mai bune. De asemenea, el a mai spus că în Europa Centrală este cel mai mare potenţial de creştere şi de inovaţie.

„Noua tehnologie şi capacitatea de creştere nu este în China, ci în Europa Centrală. Aici gpsim ambiţie, apetit, dorinţa de a fi mai competitiv. România este plină de experţi şi dedicare şi când compar diferite ţări va spun că tot timpul echipele române sunt printre cele mai bune. Exemplul din Apă nova nu este un exemplu doar pentru Veolia, cu pentru orice proces de transformare al unei companii din lume”, a spus Phillippe Guitard.

Ziarul Financiar împreună cu Apa Nova organizează astăzi conferinţa „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“. În cadrul evenimentului liderii unora dintre cele mai mari companii din România împreună cu specialişti în domeniul transformării organizaţionale vor dezbate modalităţile prin care poate fi crescută competitivitatea companiilor din România şi implicit a economiei naţionale, cum se reorganizează şi digitalizează o afacere şi care sunt provocările din piaţă.

Alte declaraţii ale lui Phillippe Guitard:

Împreună suntem mai puternici. Nu ascultaţi vocile care spun că nu suntem mai buni când suntem împreună. Eficiena însemna o transformare totală. Acum 20 de ani eficientă însemna mai mulţi bani şi mai multă profitabilitate pentru acţionari, dar lumea se schimbă, aşteptările se schimbă.

Nu vorbesc de competitivitate în termeni de profit, ci de utilitate, de servicii, de piaţă, de produse. Fără acestea nu există competitivitate pe termen lung.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO