Eveniment

Piaţa românească de media va creşte cu 10% în 2017 şi va ajunge la 403 milioane de euro

Piaţa românească de media va creşte cu 10% în 2017...

Autor: Departamentul Economic

07.06.2017, 14:23 74

Publicitatea pentru TV va ajunge la 264 de milioane de euro, de la 240 de milioane de euro anul trecut, iar pentru publicaţiile tipărite va scădea cu un milion de euro, la 13 milioane de euro. Pentru radio vor fi alocate 23 de milioane de euro (plus 3 milioane de euro), pentru publicitatea stradală 29 de milioane de euro (plus un milion de euro) iar publicitatea pe internet va creşte de la 64 de milioane de euro la 74 de milioane de euro.

Realizatorii studiului apeciază că zona de digital, care ar trebui să crească cu 18%, nu şi-a atins deplinul potenţial în România, o piaţă încă dominată de televiziune.

Televiziunea ar urma să crească cu 10%, radioul cu 13%, publicitatea stradală cu 5% iar printul va scădea cu 5%.

În cazul în care actualul ritm general de creştere de 10% va fi menţinut în următorii ani, piaţa ar trebui să ajungă în 2020 la 540 de milioane de euro, nivelul din 2008, înainte de declanşarea crizei economice în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO