Eveniment

Planurile Mega Image pentru a doua parte jumătate din 2018: După Sibiu, retailerul vrea să se extindă într-un oraş surpriză

Planurile Mega Image pentru a doua parte jumătate din 2018: După Sibiu, retailerul vrea să se extindă într-un oraş surpriză
30.05.2018, 15:53 2246

Reţeaua Mega Image lucrează la planurile de intrare pe piaţa din Sibiu, intenţie vehiculată încă din 2017. Dar dincolo de Sibiu, cunoscuta reţea care a cucerit piaţa de consum din Bucureşti în anii de criză, vrea să intre pe piaţa din Iaşi, oraş care a crescut extrem de mult odată cu industria IT, de birouri şi cea de componente auto. 

Conform unor surse din piaţa de retail, reţeaua discută pentru câteva locaţii, atât pentru formatul de supermarket, dar şi magazinele de proximitate Shop&Go. 

Vassilis Stavrou, CEO Mega Image: Consumatorii de astăzi caută lux accesibil şi vor eficienţă, vor să aibă mai mult timp

Trendurile sunt în schimbare, atât la nivel global cât şi în România, vedem că oamenii caută mai multă valoare în ceea ce cumpără, caută lux accesibil şi sunt mai interesaţi de etichete şi de conţinutul produselor, de transparenţa etichetelor, a explicat Vassilis Stavrou, CEO Mega Image, în cadrul conferinţei ZF Retail 2018.

„Este evident că trăim într-o lume care se schimbă. Vedem mega-trenduri, atât la nivel de macrotrenduri, schimbări în comportamentul consumatorilor cât şi la nivel de retail. În primul rând, la nivel macro vedem schimbări în economie. Vedem schimbări demografice, vedem schimbări tehnologice”.

„Vedem cât de importantă este tehnologia dacă ne uităm la faptul că Alibaba este cel mai mare retailer din lume, iar Amazon este al doilea cel mai mare”

„Magazinul viitorului va fi construit în jurul a câteva dimensiuni, printre care, experienţa de shopping a clientului, nevoia acestuia de socializare, pentru că un client nu vrea doar să îşi facă cumpărăturile, vrea şi o componentă de socializare. Nu în ultimul rând, digitalizarea şi alegerea tehnologiei corecte, precum self-checkout, pentru a o integra în experienţa clienţilor”.

 
AFACERI DE LA ZERO