Eveniment

Premierul Viorica Dăncilă îl critică pe preşedintele Klaus Iohannis: E regretabil că Iohannis vrea să blocheze investiţiile. Guvernul trebuie lăsat să lucreze

Premierul Viorica Dăncilă îl critică pe preşedintele...

Autor: Diana Grigore

08.02.2019, 12:46 70

Premierul Viorica Dăncilă  a declarat vineri, legat de refuzul preşedintelui Klaus Iohannis de a o nominaliza pe Lia Olguţa Vasilescu la Ministerul Dezvoltării, că şeful statului vrea să blocheze investiţiile şi conflictul nu duce la nimic bun.

"Ministerul Dezvoltării are nevoie mai ales în această perioadă de un ministru titular, dedicat cu experienţă. Tocmai de aceea am nominalizat-o în această funcţie pe Lia Olguţa Vasilescu. A gestionat cu succces două dintre cele mai complexe legi adoptate în actuala coaliţie, legea salarizării unitare şi cea a pensiilor. De aceea argumentele preşedintelui sunt necredibile", a declarat Viorica Dăncilă.

"Preşedintele a răspuns doar prin atacuri şi încercări de blocare a Guvernului. E regretabil că preşedintele vrea să blocheze investiţiile. Îi solicit dl preşedinte să abandoneze jocurile politice. Românii sunt mult mai importanţi decât o campanie electorală sau jocurile politice. Conflictul pe care îl aduce preşedintele nu aduce nimic bun pentru România şi pentru români. Guvernul trebuie să fie lăsat să lucreze", a mai afirmat premierul.

Preşedintele Klaus Iohannis a transmis, joi, într-o scrisoare adresată premierul Viorica Dăncilă, că respinge din nou numirea Olguţei Vasilescu pentru Ministerul Dezvoltării, motivând că nu are pregătirea necesară, dar şi presiunile pe justiţie puse de aceasta sau atacurile la persoană lansate. Şeful statului a solicitat o altă propunere pentru funcţia de vicepremier şi ministrul Dezvoltării.

La scurt timp, Olguţa Vasilescu a anunţat că a început redactarea unei plângeri penale pentru abuz în serviciu pe numele lui Klaus Iohannis, precizând că şeful statului nu are niciun motiv de legalitate pentru respingere, ci doar "ura personală".