Eveniment

Pro TV, afaceri de 188 mil. dolari în 2019, în scădere cu 6%. Profitul companiei a fost de 87 mil. dolari, în creştere cu 2,3%

Pro TV, afaceri de 188 mil. dolari în 2019, în scădere...
10.02.2020, 00:00 104

Grupul de televiziune Pro TV, care include postul de televiziune Pro TV, plus celelalte canale de televiziune Pro, a raportat pentru 2019 o scădere cu 6% a afacerilor, la 188 milioane dolari, faţă de 201 milioane dolari în 2018. În acelaşi timp, profitul operaţional (OIBDA) a crescut la 87 milioane dolari, de la 85 milioane dolari în 2018, un plus de 2,3%.

Rezultatele au fost publicate joi de grupul CME, principalul acţionar al Pro TV, care în 2019 a avut afaceri de 694 milioane dolari, în scădere cu 1,3%, şi un profit operaţional de 247 milioane dolari, în creştere cu 11%.

Grupul de telecomunicaţii american AT&T, acţionarul majoritar al CME, şi-a vândut anul trecut acţiunile către miliardarul ceh Petr Kellner, tranzacţia incluzând şi canalele Pro Tv. Vânzarea urmează să se închidă în 2020. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO