Eveniment

Probleme fără sfârşit: constructorii români au accelerat cel mai mult construcţiile de autostrăzi, însă birocraţia încă pune piedici marilor proiecte

La 30 de ani de la căderea comunismului România are doar 806 de kilometri de autostradă

La 30 de ani de la căderea comunismului România are doar 806 de kilometri de autostradă

Autor: Bogdan Alecu

21.10.2019, 17:30 1291

Până la finalul anului nu se va circula pe primele două loturi din A10 Sebeş-Turda. La lotul trei din A1 Lugoj-Deva contractul cu constructorul a fost reziliat. În cazul autostrăzii Sibiu-Piteşti, există un blocaj în contextul în care primăria din Tălmaciu doreşte un nod rutier suplimentar, dar nu există un aviz favorabil.

Până la finalul anului nu se va circula pe primele două loturi din A10 Sebeş-Turda, în contextul în care nu a existat suficientă mobilizare pentru a finaliza vreo porţiune din proiect, potrivit datelor din cadrul companiei de drumuri. Au existat probleme de organizare pe care acum constructorul le-a depăşit, iar acum sunt aşteptate progrese noi.

Pe de altă parte, o surpriză plăcută este lotul Biharia-Borş, unde lucrează asocierea româno-slovacă Trameco SA - Vahostav -SK, a.s. - Drumuri Bihor SA - Drum Asfalt SRL - East Water Drillings SRL, care a demarat lucrările în aprilie, iar acum se toarnă asfaltul şi va fi gata până la finalul anului, pentru ca joncţiunea cu partea maghiară să fie realizată în vara anului viitor, când va fi deschis un nou punct de trecere a frontierei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO