Eveniment

Rezultatele la examenul de titularizare au fost cele mai slabe din ultimii cinci ani. De ce a scăzut calitatea candidaţilor? Elena Lotrean, profesor, fondatoarea Şcolii Finlandeze, Sibiu: „Cred că avem nevoie de o formare continuă ca profesori, mai avem nevoie de şcoli bune de profesori, de pregătire iniţială bună pentru cadrele didactice.“

Elena Lotrean, profesor şi fondatoarea Şcolii Finlandeze din Sibiu: Vedem scăderea calităţii în toate domeniile de titularizare şi acolo cred că sunt mai mulţi factori: în primul rând este felul în care privim educaţia şi educaţia continuă - aici vorbim despre educaţie care ar trebui să se desfăşoare continuu, iar profesorii cred că trebuie să fie primii care să facă acest lucru, având în vedere menirea lor.

Elena Lotrean, profesor şi fondatoarea Şcolii Finlandeze din Sibiu: Vedem scăderea calităţii în toate domeniile de titularizare şi acolo cred că sunt mai mulţi factori: în primul rând este felul în care privim educaţia şi educaţia continuă - aici vorbim despre educaţie care ar trebui să se desfăşoare continuu, iar profesorii cred că trebuie să fie primii care să facă acest lucru, având în vedere menirea lor.

Autor: Ramona Cornea

01.08.2021, 12:53 411

Maria G. profesor de şcoală gimnazială: „Procentul la titularizare a fost mereu unul nemulţumitor. Motivarea financiară este doar unul din factorii care demotivează tinerii să lucreze în sistem.“

Ministerul Educaţiei a publicat, ieri, primele rezultate la examenul de titularizare, iar rata notelor peste 7 obţinute de candidaţii care au susţinut proba scrisă este de 44,47%, în scădere faţă de rezultatele din ultimii patru ani.

Profesorii care iau note peste şapte la acest examen sunt titulari pe post, adică sunt angajaţi pe o perioadă nedeterminată la catedra pe care o aleg, iar cei care obţin o notă peste 5 vor fi angajaţi pe o perioadă determinată, adică vor fi suplinitori.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro