Dinamica vânzărilor de televizoare de pe plan local a fost total atipică anul acesta în contextul în care declanşarea pandemiei de COVID-19 a dus la amânarea evenimentelor sportive care impulsionează de obicei achiziţia de televizoare, precum şi la o incertitudine în ceea ce priveşte evoluţia economică şi la o schimbare a comportamentului de consum, însă per total piaţa s-a menţinut stabilă până acum, potrivit oficialilor locali ai producătorului sud-coreean de electronice şi electrocasnice Samsung Electronics.
„Anul acesta este atipic. Dacă ne uităm un pic în trecut, în 2018 piaţa (de televizoare - n. red.) s-a situat la aproximativ 1,6 milioane unităţi, iar valoarea medie a unei unităţi vândute a fost de circa 1.200-1.250 lei, iar în 2019 piaţa s-a situat la aproximativ 1,7 milioane de unităţi vândute, valoarea medie a unei unităţi vândute rămânând oarecum similară cu cea din 2018. Ce constatăm până acum, cumva separând datele consolidate de trimestrul doi, care a fost special, piaţa are o tendinţă oarecum stabilă sau uşor crescătoare, însă depinde foarte mult de ce se va întâmpla în trimestrul patru - să nu uităm că acesta depăşeşte uneori 30% din aritmetica unui întreg an, fiind un trimestru cu Black Friday, promoţii legate de Crăciun ş.a.m.d.“, a declarat pentru ZF Victor Armăşelu, directorul diviziei consumer din cadrul Samsung Electronics România şi Bulgaria.