Eveniment

Samsung: Anul 2020 este atipic, însă piaţa de televizoare este stabilă

Victor Armăşelu

Victor Armăşelu

Autor: Ioana Nita

17.09.2020, 10:00 177

Dinamica vânzărilor de tele­vizoare de pe plan local a fost total atipică anul acesta în contextul în care declanşarea pande­miei de COVID-19 a dus la amânarea eveni­men­telor sportive care impul­sio­nează de obicei achi­ziţia de televizoare, pre­cum şi la o incertitudine în ceea ce priveşte evoluţia econo­mică şi la o schimbare a comporta­mentului de consum, însă per total piaţa s-a menţinut stabilă până acum, potrivit oficialilor locali ai producă­torului sud-coreean de electronice şi electrocasnice Samsung Electronics.

„Anul acesta este atipic. Dacă ne uităm un pic în trecut, în 2018 piaţa (de televizoare - n. red.) s-a situat la aproximativ 1,6 milioane unităţi, iar valoarea medie a unei unităţi vândute a fost de circa 1.200-1.250 lei, iar în 2019 piaţa s-a situat la aproximativ 1,7 milioane de unităţi vândute, valoarea medie a unei uni­tăţi vândute rămânând oarecum simi­lară cu cea din 2018. Ce constatăm până acum, cumva sepa­rând datele consolidate de trimestrul doi, care a fost special, piaţa are o tendinţă oare­cum stabilă sau uşor cres­cătoare, însă depinde foarte mult de ce se va în­tâmpla în trimestrul patru - să nu uităm că acesta depăşeşte uneori 30% din aritmetica unui întreg an, fiind un trimestru cu Black Friday, promoţii legate de Crăciun ş.a.m.d.“, a declarat pentru ZF Victor Armă­şelu, di­rectorul divi­ziei consumer din cadrul Samsung Electronics Româ­nia şi Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO