Eveniment

Schimbări uriaşe: Netflix vrea să lanseze o versiune mai ieftină a serviciului care să aibă publicitate, după ce ani de zile a oferit doar filme şi emisiuni TV fără reclame

Schimbări uriaşe: Netflix vrea să lanseze o versiune...

Autor: Ştefan Stan

20.04.2022, 13:18 1094

Netflix plănuieşte să creeze o versiune mai ieftină a serviciului său care să aibă publicitate, o schimbare importantă pentru companie, după ce ani de zile a oferit doar filme şi emisiuni TV fără reclame.

Co-preşedintele executiv Reed Hastings a adus în discuţie potenţialul publicităţii în cadrul unei convorbiri telefonice de marţi cu investitorii, după ce Netflix a înregistrat o pierdere de 200.000 de clienţi în primul trimestru - primul declin de acest fel din ultimul deceniu - şi a prognozat o nouă scădere de 2 milioane în acest trimestru.

Netflix şi-a transformat afacerea de streaming într-un gigant online cu aproape 222 de milioane de clienţi la nivel global. Dar creşterea numărului de abonaţi s-a oprit, iar veniturile din ultimul trimestru, în creştere cu 9,8%, la 7,87 miliarde de dolari, au ratat previziunile Wall Street. Netflix estimează, de asemenea, că există peste 100 de milioane de persoane care vizualizează serviciul fără să plătească pentru el.

"Cei care au urmărit Netflix ştiu că am fost împotriva complexităţii publicităţii şi un mare fan al simplităţii abonamentului", a declarat Hastings în cadrul apelului. "Sunt un fan mai mare al alegerii consumatorului, iar a permite consumatorilor care ar dori un preţ mai mic şi sunt toleranţi la publicitate să obţină ceea ce doresc, are mult sens".

Compania va lucra la crearea unei versiuni a serviciului cu suport publicitar în următorul an sau doi, a spus Hastings.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO