Eveniment

Sorin Grindeanu, ministrul transporturilor: Există o problemă majoră legată de capacitatea firmelor private de a livra mari proiecte de infrastructură

Sorin Grindeanu, ministrul transporturilor: Există o problemă majoră legată de capacitatea firmelor private de a livra mari proiecte de infrastructură

„Despre situaţia din construcţii am avut o discuţie cu cei din CNAIR – deoarece în 2022 ne propunem să semnăm atât de multe contracte noi, există o problemă majoră legată de capacitatea firmelor private de a veni şi de a face aceste lucrări, a spus Sorin Grindeanu, ministrul transporturilor (stânga), într-un interviu acordat jurnalistului ZF Bogdan Alecu

Autor: Bogdan Alecu

04.01.2022, 09:30 277

Companiile de construcţii au nevoie de vizibilitate pe termen lung pentru a investi în utilaje şi a angaja muncitori, în condiţiile în care astăzi acestea ajung să importe chiar şi materie primă pentru drumuri, local neexistând producători.

Noul masterplan de transport prezentat la finalul săptămânii trecute, înainte ca 2021 să se încheie, acoperă nevoile integrale de dezvoltare a infrastructurii de transport din România şi prevede necesitatea realizării a 6624,1 km de reţea rutieră - autostrăzi, drumuri expres, transregio, variante ocolitoare. În ceea ce priveşte reţeaua feroviară, programul vizează realizarea a 3.274,8 km de cale ferată aferenţi reţelei primare şi 1.228 km aferenţi reţelei secundare.

Cei din Ministerul Transpor­turilor consideră că lipsa unei coerenţe în planificare la nivel naţional reprezintă un obstacol care împiedică realizarea investiţiilor în infrastructura de transport din România, motiv pentru care există nevoie de un masterplan care să prezinte şi în faţa sectorului privat planurile pentru următorul deceniu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO