Eveniment

Starea de alertă: Noi reguli la serviciu. Angajatorii trebuie să asigure între salariaţi existenţa unui interval de o oră la începerea şi la terminarea programului de muncă

Starea de alertă: Noi reguli la serviciu. Angajatorii...

Autor: Ştefan Stan

14.05.2020, 11:47 25512

Documentul oficial al stării de alertă, adoptat miercuri seară de Senat, prevede că angajatorii trebuie să asigure între salariaţi existenţa unui interval de o oră la începerea şi la terminarea programului de muncă. 

Pe durata stării de alertă, prin derogare de la prevederile art.118 alin.(1) din Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, angajatorii din sistemul privat, autorităţile şi instituţiile publice centrale şi locale, indiferent de modul de finanţare şi subordonare, precum şi regiile autonome, societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile la care capitalul social este deţinut integral sau majoritar de stat ori de o unitate administrativ-teritorială, cu un număr mai mare de 50 de salariaţi, pot stabili programe individualizate de muncă, fără acordul salariatului, astfel încât între salariaţi să se asigure existenţa unui interval de o oră la începerea şi la terminarea programului de muncă, într-o perioadă de 3 ore. 

Vedeţi AICI documentul oficial. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO